F1: Ακούσαμε όλες τις συνομιλίες των ομάδων στο GP Ουγγαρίας και μάθαμε πολλά

To GP Ουγγαρίας εκτός από θέαμα και ενδιαφέρον ήταν ο αγώνας με τις πιο αμφιλεγόμενες μέχρι σήμερα ενδοεπικοινωνίες των οδηγών με τους μηχανικούς τους.

F1 GP Ουγγαρίας Αγώνας McLaren Piastri

Ο αγώνας της ενδοεπικοινωνίας ήταν αναμφίβολα το Grand Prix της Ουγγαρίας, όπου η πρώτη νίκη του Oscar Piastri στην F1 σημαδεύτηκε από την διαπραγμάτευση της McLaren με τον Lando Norris για την παράδοση της πρωτιάς στον αγώνα, την οποία ακούσαμε σε ζωντανή μετάδοση και την ίδια στιγμή ακούγαμε και τον εκνευρισμό του Max Verstappen με την ομάδα του. 

Και ενώ τα δύο περιστατικά είναι ίδια στην βάση τους, διαφέρουν κατά πολύ όσον αφορά τις εκφράσεις και την ευγένεια με την οποία εκφράστηκαν. Στην περίπτωση του Max Verstappen για παράδειγμα, θα δεις πολλά αστεράκια στην απομαγνητοφώνηση παρακάτω, που σημαίνει πως υπήρξαν αρκετές βρισιές, ενδεικτικές του εκνευρισμού του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή κάθε φορά που αισθανόταν την αδικία ή την ανικανότητα της ομάδας του. 

@f1 max and lewis give us a gentle reminder of their rivalry👀 #f1 #formula1 #sports #hungariangp #maxverstappen #lewishamilton #rivals #battle ♬ original sound - Formula 1

Γύρος 36 
Max Verstappen: "Είμαι μείον 5 στην πέδηση και αυτό το πράγμα απλά δεν στρίβει *******. Είναι απίστευτο". 

Γύρος 40 
Gianpiero Lambiase (μηχανικός αγώνα του Verstappen): "Λειτουργία 9. Πάτα το κουμπί προσπέρασης και κράτησέ το πατημένο". 
MV: "Γιατί; Γιατί λειτουργία 9; ****." 
GL: "Μετά πάτα και κράτα πατημένο το προσπέρασμα, Max - είσαι στο mode 7. Ευχαριστώ." 

Γύρος 42 
MV: "Είναι αρκετά εντυπωσιακό το πώς αφήσαμε τον εαυτό μας να μας δεχτούμε το undercut, και απλά να ***** εντελώς τον αγώνα μου". 

Γύρος 53 
GL: "Λοιπόν, αυτή είναι μια ευγενική εισαγωγή". O Lambiase αναφέρεται στους γρήγορους γύρους που έκανε μετά την αλλαγή ελαστικών στο τελευταίο stint. 
MV: "Όχι φίλε, μη μου το λες αυτό ****. Εσείς μου δώσατε αυτή τη στρατηγική ****, εντάξει; Απλά προσπαθώ να σώσω ό,τι έχει απομείνει." 

Γύρος 62 
MV: "Δεν θα έπρεπε να αφήσει ένα αυτοκίνητο πλάτος;" Αναφερόμενος στην επαφή με τον Lewis Hamilton.
GL: "Νομίζουμε ότι ήσουν πίσω στην κορυφή, Max."
MV: "Εντάξει, ό,τι να ναι, φίλε." 

Γύρος 63 
MV: "Μετακινήθηκε κατά το φρενάρισμα." 
GL: "Δεν πρόκειται καν να μπω σε ραδιοφωνική διαμάχη με τις άλλες ομάδες, Max. Θα αφήσουμε τους αγωνοδίκες να κάνουν τη δουλειά τους. Είναι παιδαριώδες να μιλάς στον ασύρματο, παιδαριώδες."

Το πιο αστείο μήνυμα του Max Verstappen πάντως στον ασύρματο ήταν στο τέλος του αγώνα όταν ο Lambiase του εξήγησε πως θα πρέπει να επισκεφτεί την ιατρική ομάδα στο parc ferme για να διαπιστώσουν πως δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα από την βίαιη μετατόπιση του μονοθεσίου του στην επαφή με τον Lewis Hamilton. O Verstappen απάντησε: "Μπορούμε να στείλουμε την ιατρική ομάδα στους αγωνοδίκες να ελέγξουμε αν είναι εκείνοι καλά". 

Η περίπτωση της McLaren 

Από την άλλη πλευρά στην McLaren προσπαθούσαν επί σειρά πολλών γύρων να πείσουν τον Lando Norris να παραδώσει την πρωτοπορία στον Oscar Piastri και εκείνος αντιστεκόταν.

F1 GP Ουγγαρίας Κατατακτήριες Piastri

Ήταν μια διαδικασία σχεδόν ντροπιαστική για την ομάδα, χωρίς ουσιαστικά να είμαστε σε θέση να πούμε ποιος ευθύνεται απολύτως, καθώς δεν γνωρίζουμε τις συμφωνίες των οδηγών μεταξύ τους και τις υποχρεώσεις που θέτει η ομάδα. 

Και είναι λογικό να είχε προκαλέσει και εκνευρισμό σε όλους στην McLaren όπως φάνηκε και στο "δωμάτιο αποσυμπίεσης" που δεν αποσυμπίεσε και πολλά.  

O William Joseph, μηχανικός αγώνα του Lando Norris έμοιαζε με διαπραγματευτή ομήρων σε χολιγουντιανή υπερπαραγωγή. Προσπαθούσε να υπενθυμίζει στον Βρετανό τι πρέπει να κάνει και πόσο χρόνο έχει στη διάθεσή του να το κάνει, ενώ προσπαθούσε επίσης να κρύβει και την κλιμάκωση που είχαν τα μηνύματά του καθώς ο Norris δεν έκοβε τον ρυθμό του. 

Γύρος 48
William Joseph: Εντάξει Lando, ο Oscar μόλις μπήκε στα pits. Πιθανότατα θα βγει ακριβώς πίσω σου. Θα θέλαμε να αποκαταστήσουμε τη σειρά με την άνεσή σας. 

Γύρος 49
WJ: Lando, μένουν μόλις 21 γύροι μετά από αυτόν, έχεις τον ταχύτερο γύρο. Πρόσεχε τα ελαστικά. 

Γύρος 51
Tom Stallard (μηχανικός του Piastri): Εντάξει Oscar, μόλις φτάσεις στον Lando θα αλλάξουμε θέση. Αλλά θέλουμε να αποφύγουμε να χάσει ο Lando πολύ χρόνο στον αγώνα. 

Γύρος 53
WJ: Lando, έλεγχος ασυρμάτου παρακαλώ. 
LN: Ναι, δυνατά και καθαρά. 
WJ: Εντάξει, προστάτευσε τα ελαστικά στις στροφές 4 και 11 σε παρακαλώ. 

Γύρος 56
WJ: Xρειαζόμαστε για να εξοικονομήσεις ελαστικά και θέλουμε να αφήσουμε τον Oscar να περάσει. 
LN: Ε, λοιπόν, θα έπρεπε να τον είχατε βάλει στα pits πρώτα, τότε. 
WJ: Δεν έχει σημασία. 
LN: Έχει. Για μένα, ίσως. 

Γύρος 57
WJ: Lando, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι χρησιμοποιείς πολύ τα ελαστικά, στις στροφές 4 και 11, και τα πίσω ελαστικά στην έξοδο από τη στροφή 6 και την στροφή 9. Ο Oscar είναι 3,5 [δευτερόλεπτα πίσω], ξέρω ότι θα κάνεις το σωστό. 

Γύρος 59
WJ: Στροφή 4, Στροφή 11. Έχει καταντήσει βαρετό. 

Γύρος 61
WJ: Εντάξει Lando, 10 γύροι για το τέλος. Πιστεύουμε ότι και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούν πολύ τα ελαστικά. Απλά θυμήσου κάθε Κυριακή πρωί τις συναντήσεις που κάνουμε. 
LN: Ναι, πες του να μας προλάβει, σε παρακαλώ. 

Γύρος 64
WJ: Lando, δεν μπορεί να σε προλάβει. Έχεις αποδείξει την άποψή σου και πραγματικά δεν έχει σημασία. 
LN: Έχει πολύ πιο γρήγορα ελαστικά. Θέλω να πω, θα προσπαθούσα ούτως ή άλλως να κάνω το undercut, αν δεν το έκανα θα είχα... 
WJ: Κάναμε αυτή την ακολουθία στάσεων για το καλό της ομάδας. 
LN: Ναι και εγώ αγωνίζομαι για το πρωτάθλημα. 
WJ: Προσπαθώ να σε προστατέψω, φίλε. Προσπαθώ να σε προστατέψω. 

Γύρος 66
WJ: Lando, απομένουν πέντε γύροι. Ο τρόπος για να κερδίσεις ένα πρωτάθλημα δεν είναι μόνος σου. Θα χρειαστείς τον Όσκαρ και την ομάδα. L67, OP: Όσο περισσότερο το αφήνουμε αυτό, τόσο πιο επικίνδυνο γίνεται. TS: Μην ανησυχείς Όσκαρ, το διαχειριζόμαστε. WJ: Αν υπάρχει αυτοκίνητο ασφαλείας τώρα, αυτό θα το κάνει πολύ περίεργο. Σας παρακαλώ, κάντε το τώρα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network