Γιατί ο πρόεδρος της Ford να ποστάρει θέμα με νεκροφόρες; O Jim Farley είναι αναμφίβολα ένας άνθρωπος που βάζει την Ford στη νέα εποχή. Και δεν είναι μόνο η ηλεκτρική μετάβαση της φίρμας. Ο Farley είναι ιδιαίτερα εξωστρεφής σε κάθε επίπεδο. Από αυτά που θα κάνει η Ford ως αυτοκινητοβιομηχανία, μέχρι αυτά που κάνει ο ίδιος ως χρήστης των social media. Ιδίως στο Twitter είναι ιδιαίτερα ενεργός -σα να θέλει να κλέψει λίγη από την δόξα του Elon Musk. Προφανώς δεν μπορεί να έχει την ίδια απήχηση καθώς έχει 235 χιλιάδες followers ενώ ο Musk έχει σχεδόν 137 εκατομμύρια followers!
Ο Farley και οι νεκροφόρες
Προσπαθεί όμως. Κάνει συχνα αναρτήσεις, τουλάχιστον μία την ημέρα ή και περισσότερες και καμιά φορά βλέπει και την σατιρική όψη των πραγματών. Όπως την νεκροφόρα Mustang Mach-E. Συγκεκριμένα έκανε retweet ένα θέμα του electrek για μια εταιρεία στην Βρετανία που μετατρέπει την ηλεκτρική Mustang σε λιμουζίνα και νεκροφόρα. Στο retweet σημειώνει ο Farley: "η τελευταία βόλτα... με στιλ".
Τι ξέρουμε για αυτές τις παραλλαγές της Mustang Mach-E
Η Coleman Milne, ο κορυφαίος κατασκευαστής νεκροφόρων και λιμουζινών στο Ηνωμένο Βασίλειο, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα σειρά που βασίζεται στην ηλεκτρική Mustang Mach-E της Ford, η οποία περιλαμβάνει μια λιμουζίνα και μια νεκροφόρα.
Ο Graham Clow, διευθυντής πωλήσεων της Coleman Milne, εξηγεί γιατί η εταιρεία προχωρά σε μηδενικές εκπομπές ρύπων: "Είμαστε από καιρό υπέρμαχοι της ηλεκτρικής νεκροφόρας στην Coleman Milne και είμαστε υπερήφανοι που καλωσορίζουμε την νεκροφόρα και τη λιμουζίνα ως τις τελευταίες προσθήκες στη γκάμα μας.
Η Mustang Mach-E είναι η τέλεια βάση για μια άνετη, ήσυχη νεκροφόρα και λιμουζίνα, ενώ παράλληλα παρέχει στα γραφεία κηδειών όλα τα οφέλη και τις καινοτομίες που συναντάμε στα σημερινά ηλεκτρικά οχήματα.
Η ηλεκτρική νεκροφόρα Mach-E περιλαμβάνει όλα όσα θα είχε μια συμβατική νεκροφόρα, συμπεριλαμβανομένης της αθόρυβης λειτουργίας, ένα επίπεδο, ευρύχωρο 'κατάστρωμα' πλήρους μήκους, τρία καθίσματα και μια γυάλινη οροφή με διαθέσιμες προσαρμοσμένες επιλογές.
Εν τω μεταξύ, η λιμουζίνα Etive έχει σχεδιαστεί για μέγιστη άνεση με επιπλέον 114 χιλιοστά στο συνολικό μήκος, χωρητικότητα επτά επιβατών και προαιρετικό πλήρες τζάμι προστασίας της ιδιωτικής ζωής.
Η ηλεκτρική νεκροφόρα και η λιμουζίνα χρησιμοποιούν μια μπαταρία 75 kWh."
ΟΚ, μας έπεισε ο Graham Clow. Αν θελήσουμε να ανοίξουμε γραφείο κηδείων θα απευθυνθούμε στην Coleman Milne για να μας φτιάξει μια σούπερ λουξ νεκροφόρα αλλά θέλουμε για βάση την τετρακίνητη Mach-E GT.
Διάβασε ακόμη:
- Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0L Hybrid 4x4: Γιατί αυτό και όχι το Corolla;
- Έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έβγαλε όπλο σε επίσημο συνεργείο
- Το αυτόνομο Van της GAC έρχεται από το μέλλον
- Defender: Πρεμιέρα για το νέο όνομα με 8θέσιο V8