Τελικά η ΕΕ θέλει να μειώσει τους δασμούς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από Κίνα

Πληροφορίες για νέες μειώσεις στους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς τις κινεζικές εταιρείες που εξάγουν αυτοκίνητα στην Ευρώπη υπάρχουν τις τελευταίες ώρες

Ευρώπη εναντίον Κίνας δασμοί στα ηλκετρικά αυτοκίνητα

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να μειώσει τις πρόσθετες δασμολογικές επιβαρύνσεις στα ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα, έπειτα από νέες πληροφορίες από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. 

Σύμφωνα με πηγές από την Automotive News και το Reuters, η δασμολογική επιβάρυνση για την Tesla θα μειωθεί από το 9% στο 7,8%, αντανακλώντας τον ισχυρισμό της εταιρείας ότι λαμβάνει λιγότερες επιδοτήσεις από την κινεζική κυβέρνηση σε σύγκριση με τους τοπικούς κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων.

Διαβάστε Επίσης

Για την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD, δεν θα υπάρξει αλλαγή στον δασμό του 17%. Οι δασμοί της Geely θα μειωθούν ελαφρώς, από το 19,3% στο 18,8%.

Ωστόσο, εταιρείες όπως η SAIC και άλλες που δεν συνεργάστηκαν με την τρέχουσα έρευνα της ΕΕ για επιδοτήσεις θα υποστούν τον ανώτατο δασμό του 35,3%. Οι πρόσθετες αυτές επιβαρύνσεις προστίθενται στους υπάρχοντες δασμούς ύψους 10% που επιβάλλονται σε όλες τις εισαγωγές οχημάτων από την Κίνα.

Η ΕΕ αναθεωρεί τους δασμούς με βάση νέες πληροφορίες που παρέχονται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σύμφωνα με αναφορές του Bloomberg και του Reuters. Τον Αύγουστο, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε ήδη μειώσει τους δασμούς στα sedan Tesla Model 3 που εξάγονται από τη Σαγκάη στο 9% από το προηγούμενο 20,8%.

Διαβάστε Επίσης

Η Κίνα και οι επηρεαζόμενες εταιρείες είχαν λάβει 10 ημέρες για να υποβάλουν τα σχόλιά τους σχετικά με τους νέους δασμούς. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει λάβει υπόψη της αυτές τις παρατηρήσεις και συνεχίζει να προσαρμόζει τους δασμούς, καθώς οι συζητήσεις με τα ενδιαφερόμενα μέρη προχωρούν.

Οι τελικές δασμολογικές επιβαρύνσεις θα υποβληθούν σε ψηφοφορία από τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ. Οι προτεινόμενοι δασμοί αναμένεται να τεθούν σε ισχύ μετά τις 30 Οκτωβρίου και να παραμείνουν σε ισχύ για πέντε χρόνια, εκτός εάν μια εξειδικευμένη πλειοψηφία των κρατών μελών, που αντιπροσωπεύουν το 65% του πληθυσμού της ΕΕ, ψηφίσει κατά.

Αν και τέτοια πλειοψηφία σπάνια επιτυγχάνεται, το ζήτημα παραμένει πολιτικά ευαίσθητο, με χώρες όπως η Γερμανία και η Ουγγαρία να εκφράζουν αντίθεση στους νέους δασμούς.

Πηγή: Automotive News 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network