Αυτή είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον Porsche 911

Φτιαγμένη από την Kalmar, η ηλεκτρική 7-97 E-Volt ζυγίζει όσο μια αυθεντική 964 Turbo, όμως με κόστος 450.000 ευρώ δεν θα είναι αντίστοιχα φιλική προς την τσέπη σου.

Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt
Kalmar 7-97 E-Volt

Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα έχουμε δει αρκετές εξηλεκτρισμένες εκδοχές της 911 να κυκλοφορούν. Όμως αυτή η εκδοχή της 911 (964) από την Kalmar Automotive, που ονομάστηκε "7-97 E-Volt" και αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή της restomod 7-97, θεωρούμε πως αξίζει να συμπεριληφθεί στον παραπάνω κατάλογο μετατροπών της εμβληματικής Porsche.

Διαβάστε Επίσης

Κι αυτό γιατί η συγκεκριμένη είναι διαφορετική από τις υπόλοιπες. Αρχικά γιατί εστιάζει στη χρήση βιώσιμων μεθόδων μηχανικής για να γίνει (τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά) μία από τις πιο "πράσινες” ηλεκτρικές 911 που μπορείς να αγοράσεις.

Kalmar 7-97 E-Volt

Η Kalmar το κατάφερε επαναχρησιμοποιώντας εκτεταμένα τμήματα από αυτοκίνητα-δότες (συμπεριλαμβανομένου μεγάλου μέρους του αλουμινίου και του γυαλιού) και δημιουργώντας επίσης νέα πάνελ από "φυτικές ίνες" τόσο για το εσωτερικό όσο και για το εξωτερικό. Το αποτέλεσμα; Ένα βάρος αντίστοιχο μιας 964 Turbo με κινητήρα εσωτερικής καύσης, περίπου 1,3 τόνους.

Κινητήρας από Tesla Model S

Αυτή η κατασκευή χαμηλού βάρους συνδυάστηκε με ένα σύστημα κίνησης προερχόμενο από Tesla Model S. Εδώ, ο τοποθετημένος πίσω κινητήρας αποδίδει 450 ίππους και 660 Nm για να επιταχύνει το 7-97 στα 100 km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία της είναι επίσης πάνω από 320 χιλιόμετρα, χάρη στη μπαταρία των 63 kWh, ενώ η επαναφόρτιση στο 80% διαρκεί περίπου μία ώρα.

Kalmar 7-97 E-Volt

Η 7-97 διαθέτει ένα νέο τύπο εισαγωγής αέρα για ψύξη, ενώ το επανασχεδιασμένο αμάξωμα καταλήγει σε ακόμα πιο μεγάλης επιφάνειας αεροτομή, από εκείνη του αρχικού αυτοκινήτου. Τα προαναφερθέντα πάνελ από φυτικές ίνες, παράγουν ακόμη και 78% χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της κατασκευής, απ' ό,τι συγκρίσιμα μέρη από άνθρακα. Αυτό, σε περίπτωση που θέλεις να ενισχύσεις τα επιχειρήματά σου σε μια συζήτηση με θέμα την περιβαλλοντική συνείδηση.

Kalmar 7-97 E-Volt

Στο εσωτερικό, η Kalmar έχει τοποθετήσει σύγχρονο σύστημα κλιματισμού, ένα ηχοσύστημα τοποθετημένο στο δάπεδο και Apple CarPlay. Θα βρείτε επίσης δερμάτινες επενδύσεις με σαγρέ δέρμα στα καθίσματα, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί παντού υλικά "semi-aniline". Αν ξέρεις τι ακριβώς σημαίνει αυτό, μπορείς να το μοιραστείς μαζί μας.

Kalmar 7-97 E-Volt

Jan Kalmar: "Κάτι περισσότερο από ηλεκτρική 911"

Ο Jan Kalmar, ιδρυτής της Kalmar, δήλωσε σχετικά: "Για εμάς, έπρεπε να είναι κάτι περισσότερο από το να βάλουμε απλώς έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε μια 911. Έτσι κοιτάξαμε να δούμε πόσο μακριά θα μπορούσαμε να πάμε τα περιβαλλοντικά διαπιστευτήριά της".

Kalmar 7-97 E-Volt

Και συνέχισε λέγοντας πως, "Η χρήση ενός υπάρχοντος αυτοκινήτου ως βάση είναι μια καλή αρχή, αλλά έπρεπε να πάμε παραπέρα, άρα να ξαναχτίσουμε μέρη, να αναμορφώσουμε τις γυάλινες επιφάνειες και να χρησιμοποιήσουμε τεχνολογίες όπως οι ίνες λιναριού που παράγουν λιγότερο CO2 κατά την κατασκευή τους από ό,τι οι ίνες άνθρακα”.

"Το αυτοκίνητο-δότης για την πρώτη μας "7-97 E-Volt” ήταν μια εγκατελειμμένη Porsche 964 χωρίς κινητήρα. Της δώσαμε μια δεύτερη "πράσινη" ζωή", κατέληξε ο Kalmar. Αν σου αρέσει αυτό που βλέπεις και θα ήθελες να αποκτήσεις ένα, θα χρειαστεί να καταβάλεις τουλάχιστον 450.000 ευρώ. Ίσως καλύτερα να το ξανασκεφτεις.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network