Τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων αποδεικνύονται πολύ σκληρά για να πεθάνουν έτσι αμαχητί και αυτό γιατί οι οδηγοί ακόμη τα προτιμούν στην προσπάθειά τους να βρουν μάλλον κάτι να τους θυμίζει τα πραγματικά αυτοκίνητα του παρελθόντος.
Το Top Gear φρόντισε να βάλει χέρι σε δύο από τις πιο ελκυστικές περιπτώσεις που υπάρχουν εκεί έξω αυτήν την εποχή. Βέβαια η Aston Martin Valour δεν είναι και τόσο διαθέσιμη, αφού έχουν πουληθεί ήδη και τα 110 αυτοκίνητα που θα φτιαχτούν, όμως ποιος ο λόγος να ξοδέψεις 1,5 εκατομμύριο ευρώ, όταν μπορείς να έχεις την χειροκίνητη Porsche 911 S/T;
η Αστον Μαρτιν Valour συνδυάζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τον twin-turbo κινητήρα V12 5.2 λίτρων της Aston για πρώτη φορά, και αυτά τα μηχανικά μέρη είναι "ντυμένα" με αμάξωμα από ανθρακονήματα εμπνευσμένο από το παρελθόν.
Όσο για την Porsche, υπάρχει είτε ως 911 GT3 RS με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και χωρίς την θηριώδη πτέρυγα, είτε ως GT3 Touring με αυξημένη ισχύ. Όπως και να το δείτε, συνδυάζει έναν επικό κινητήρα που στροφάρει έως τις 9.000 σ.α.λ., με ένα χειροκίνητο κιβώτιο και έναν ελαφρύ συμπλέκτη.
Ο Jack Rix και ο Ollie Kew του βρετανικού Top Gear μας τα εξηγούν ωραία.