Η Honda δεσμεύεται να επιταχύνει τη μετάβασή της στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Στόχος της εταιρείας είναι να διεκδικήσει το μερίδιο αγοράς της από τους πρωτοπόρους των EV, όπως η Tesla και η BYD.
Με τον διπλασιασμό των επενδύσεών της στα EV, η εταιρεία ελπίζει να επιτύχει την αποδοτικότητα του κόστους των προϊόντων της, εστιάζοντας σε μικρότερα EV και μοτοσικλέτες, καθώς και μια ολοκληρωμένη στρατηγική εφοδιαστικής αλυσίδας για την υποστήριξη της διευρυνόμενης γκάμας ηλεκτρικών μοντέλων.
Ο οδικός χάρτης EV της Honda περιλαμβάνει επτά νέα ηλεκτρικά μοντέλα σε παγκόσμιο επίπεδο, που κυμαίνονται από μικρά αυτοκίνητα έως μεγαλύτερα οχήματα. Η εταιρεία στοχεύει επίσης στην κινεζική αγορά με δέκα νέα EV μέχρι το 2027, με στόχο το 100% των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην περιοχή μέχρι το 2035.
Η νέα σειρά 0 της Honda, και ιδιαίτερα το Saloon concept, είναι έτοιμο να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική EV της εταιρείας. Το Saloon που παρουσιάστηκε στη CES τον Ιανουάριο, αναμένεται να γίνει η ναυαρχίδα των EV της Honda, με το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας του να έχει ορισθεί το 2026 για την αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Για να υποστηρίξει τους φιλόδοξους στόχους της, η εταιρεία δημιουργεί μια ισχυρή αλυσίδα εφοδιασμού, συμπεριλαμβανομένων συνεργασιών για μπαταρίες ιόντων λιθίου και εσωτερικής παραγωγής με την GS Yuasa.
Η εταιρεία θέλει επίσης να εξασφαλίσει υλικά μπαταριών στον Καναδά, μειώνοντας την εξάρτησή της από εξωτερικούς προμηθευτές. Οι στρατηγικές πρωτοβουλίες της Honda αποσκοπούν στη μείωση του κόστους των μπαταριών και στην εξασφάλιση σταθερού εφοδιασμού για τον αυξανόμενο στόλο EV της.
Μέχρι το 2030, η Honda στοχεύει τα ηλεκτρικά οχήματα και τα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (FCEV) να αντιπροσωπεύουν το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων της, με στόχο το 100% μέχρι το 2040. Η επένδυση ύψους 61 δισ. ευρώ στα ηλεκτρικά οχήματα αποτελεί σημαντική καμπή στην ιστορία της εταιρείας.
Με έμφαση στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τα ηλεκτρικά οχήματα, η Honda θέλει να είναι σε θέση να διεκδικήσει της θέση ως ηγέτης των εξελίξεων στην αυτοκινητοβιομηχανία.