Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Xiaomi -δηλαδή το μοντέλο Xiaomi SU7- έχουν προκαλέσει μεγάλο buzz στον κόσμο της αυτοκίνησης. Δεν είναι μόνο η χαμηλή τιμή τους και η -όπως φαίνεται- καλή τους ποιότητα, είναι και το γεγονός ότι ήδη έχει πουληθεί όλη η παραγωγή του 2024 (περίπου 50.000 αυτοκίνητα) ενώ πολλοί εκθειάζουν και την σχεδίασή του.
Όπως ήταν αναμενόμενο αυτό τράβηξε την προσοχή μεγάλου ελληνικού ομίλου, όχι αυτοκινήτων αλλά πληροφορικής. Όπως αναφέρει το site ictplus.gr την επέκτασή της στην αγορά της ηλεκτροκίνησης δρομολογεί το επόμενο διάστημα ο Όμιλος Quest, φέρνοντας στην ελληνική αγορά το SU7 της Xiaomi.
Δηλώσεις στο περιθώριο του Delphi Economic Forum
Tόσο ο πρόεδρος του Ομίλου, Θεόδωρος Φέσσας, όσο και η αντιπρόεδρος, Ευτυχία Κουτσουρέλη επιβεβαιώσαν τα σχέδια της εταιρείας με δηλώσεις τους στο περιθώριο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.
Η Info Quest διατηρεί στρατηγική συνεργασία με τη Xiaomi, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος και διανομέας των προϊόντων του κινεζικού κολοσσού στις αγορές της Ελλάδας και της Ρουμανίας. Η είσοδος του Ομίλου Quest στην ηλεκτροκίνηση δεν θα περιορίζεται μόνο στα ηλεκτρικά οχήματα αλλά σε ολόκληρο το οικοσύστημα που σχετίζεται με την αγορά αυτά. Πάντως αυτό δεν πρόκειται να γίνει πριν το 2027.
"Είναι κάτι που μας ενδιαφέρει πολύ!", δήλωσε ο κ. Φέσσας. Τόνισε βέβαια ότι για να προχωρήσει στην πώληση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Xiaomi στην ελληνική αγορά και αυτό να γίνει σωστά, χρειάζεται μια τριετία.
Φυσικά βασική παράμετρος είναι ότι η Xiaomi δεν έχει δυνατότητα -προς το παρόν- για μεγάλη παραγωγή και όπως προαναφέραμε η παραγωγή του 2024 έχει πωληθεί.
Από την πλευρά της, η κα Κουτσουρέλη τόνισε ότι η Xiaomi πρωτοήλθε στην Ευρώπη μέσω Ελλάδας και Info Quest. "Δεν υπάρχει καλύτερο στρατηγικό partnership από αυτό!" όπως είπε χαρακτηριστικά. Έκανε επίσης λόγο "για ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα υποστήριξης", πέρα από το εμπορικό δίκτυο, με νέες υπηρεσίες, κατάλληλη τεχνική υποστήριξη και δίκτυο ταχυφορτιστών.
Με πληροφορίες από ictplus.gr