Πρόκειται για ένα μονοθέσιο όχημα με τη θέση οδήγησης να είναι κεντρικά τοποθετημένη, διευθέτηση που παραπέμπει σε McLaren F1 - εκείνο το μοντέλο δρόμου, όχι το μονοθέσιο των αγώνων! Εντάξει ας μην είμαστε υπερβολικοί. Το πειραματικό βανάκι της βρετανικής Helixx είναι μοναδικό καθότι τα επιμέρους τμήματά του είναι φτιαγμένα σε τρισδιάστατο εκτυπωτή.
Το φορτηγάκι χρησιμοποιεί τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης για όλα τα δομικά και συμπληρωματικά μέρη του αμαξώματός του. Ο βασικός κορμός αποτελείται από μόλις πέντε μέρη που κουμπώνουν και συνδέονται μεταξύ τους χωρίς καμία ανάγκη συγκόλλησης. Η εταιρεία εκτιμά ότι το όλο σύστημα απλοποιεί τη διαδικασία κατασκευής έως και κατά 50%.
Με αυτό κατα νου, η Helixx βλέπει οικονομικά οφέλη σε όλο τον κόσμο αφού η παραγωγή του δεν απαιτεί επενδύσεις σε εργοστάσια εκατομμυρίων ευρώ. Εδώ όλα μπορούν να γίνουν εύκολα με τη μέθοδο "Mobility Hubs”. Το σχέδιο προβλέπει την έναρξη της παραγωγής το 2024 με μια σειρά 100 οχημάτων που θα κατασκευαστούν στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αυτή την περίοδο η εταιρεία σχεδιάζει μια πλήρη σειρά από χαριτωμένα επαγγελματικά οχήματα. Κατα τα πρότυπα του ηλεκτρικού van αναμένονται επίσης ένα μοντέλο pickup κι ένα ταξί με καθίσματα στο πίσω μέρος.
Μικρό από κούνια
Το βανάκι διανομής Helixx, είναι αρκετά μικρό με μήκος 3,2 μ. και πλάτος 1,5 μ. Ωστόσο, διαθέτει χώρο φόρτωσης 2.100 λίτρων με το ωφέλιμο φορτίο να φθάνει στα 500 κιλά. Επιπροσθέτως ο χώρος πίσω από τον οδηγό μπορεί να χωρέσει μια ευρωπαική παλέτα.
Η διαμόρφωση με ένα κάθισμα σημαίνει ότι διατίθεται περισσότερος χώρος για φόρτωση και μπροστά ενώ υπάρχει όφελος και στην παραγωγική διαδικασία καθώς δεν χρειάζεται να γίνουν για αριστερή ή δεξιά τοποθέτηση του τιμονιού στις αγορές που έχουν το δικό τους σύστημα.
Ωστόσο, δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί περαιτέρω πληροφορίες για το σύστημα κίνησης, οπότε δεν γνωρίζουμε τι κινητήρες ή μπαταρία θα χρησιμοποιήσουν τα πρώτα Helixx παραγωγής.