Αν έχεις ήδη ένα κλασικό Mini τότε αυτή η είδηση σε ενδιαφέρει. Εκτός αν θεωρείς την ηλεκτροκίνηση ντροπή της αυτοκίνησης και τότε θα σου είναι αδιάφορο ότι μπορείς με σχετικά λογικό κόστος να έχεις ένα αθόρυβο restomod Mini που αντί για βενζίνη θέλει kWh.
Ηλεκτρικό κλασικό Mini με 17.000 ευρώ, περίπου
Μέχρι σήμερα το μεγάλο πρόβλημα με τη μετατροπή κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά είναι ότι για να το κάνεις πρέπει -πρώτα να έχεις και μετά- να πουλήσεις τουλάχιστον ένα τριάρι στο Παγκράτι. Για να μην πούμε ότι πρέπει να πουλήσεις βίλα στην Εκάλη για να πάρεις μια restomod Porsche 911 από τα μαγικά χεράκια της Singer. Υπάρχει όμως ένας άλλος τρόπος, και αυτή τη φορά κοστίζει όσο μια γκαρσονιέρα στα δυτικά προάστια.
Μετά την επιτυχία που σημείωσε με τα κιτ ηλεκτροκίνησης για το Land Rover Defender, την Jaguar E-Type και την Porsche 911, η Electrogenic παρουσίασε ένα απλό κιτ για όσους θέλουν να μετατρέψουν το κλασικό Mini τους σε ηλεκτρικό. Το σύστημα 61 ίππων και 136 Nm ροπής θα κοστίσει στους αγοραστές, περίπου 15.000 λίρες Αγγλίας, δηλαδή 17.000 ευρώ (συν ΦΠΑ, συν έναν εξειδικευμένο μηχανικό για την τοποθέτησή του, οπότε μάλλον κοντά στα 22.000 ευρώ στην πραγματικότητα).
Ναι, δεν είναι φθηνό, αλλά είναι πολύ καλύτερη τιμή από το να δώσετε το Mini σας και να γίνει μια restomod μετατροπή. Η Electrogenic λέει ότι το κιτ έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει "εξαιρετικές επιδόσεις" και να αντικατοπτρίζει τον "ζωηρό, ευέλικτο χαρακτήρα του αρχικού αυτοκινήτου".
Και τι αυτονομία έχει το ηλεκτρικό Mini;
Η Electrogenic υπολογίζει ότι η αυτονομία είναι περίπου στα 130 χιλόμετρα και αναφέρει ότι θα προσφέρει μια ακόμα επιλογή με μεγαλύτερη μπαταρία (άρα και αυτονομία) για όσους θέλουν να καλύψουν περισσότερα χιλιόμετρα και να έχουν λιγότερο range anxiety -το γνωστό πια "άγχος αυτονομίας" που χτυπάει τους φρέσκους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών μέχρι να προσαρμοστούν).
Το κιτ πωλείται πλήρως συναρμολογημένο και ενσωματώνεται εξ ολοκλήρου σε ένα ανταλλακτικό μπροστινό υποπλαίσιο -ακόμη και η μπαταρία των 20 kWh είναι προ-τοποθετημένες και καλωδιωμένες. Στην πραγματικότητα, το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο εξειδικευμένος μηχανικός είναι να βιδώσει το πακέτο κινητήρας-μπαταρία, να συνδέσει το γκάζι.
Και μετά ως ιδιοκτήτης θα χαθείς στο ηλιοβασίλεμα μαζί με τον άνθρωπο της επιλογής σου και θα ψάξεις για ένα φορτιστή.