Νέα πρότυπα στα restomods θέτει η Boreham και η Alan Mann Racing με την αναβίωση του Ford Escort MKI που μας φέρνει το πρώτο Continuemod όπως ονομάζουν οι εταιρείες το νέο τους δημιούργημα.
Πρόκειται για ένα ακριβές αντίγραφο ενός ιστορικού οχήματος, το οποίο παντρεύει την αυθεντικότητα με την αιχμή της σύγχρονης τεχνολογίας, αποτελώντας ένα πραγματικό αριστούργημα για τους λάτρεις της αυτοκίνησης.
Πιστό στην κληρονομιά
Το Ford Escort MKI κατασκευάστηκε με απόλυτη αφοσίωση στη λεπτομέρεια. Κάθε στοιχείο του αμαξώματος και του εσωτερικού έχει αναπαραχθεί με ακρίβεια που συναρπάζει.
Η προσοχή στην αυθεντικότητα ξεκινά από τις γραμμές του σχεδιασμού, οι οποίες αντανακλούν την εποχή του πρωτότυπου μοντέλου, και φτάνει μέχρι τις παραμικρές λεπτομέρειες, όπως τα υλικά και οι διακοσμήσεις στο εσωτερικό.
Εξάλλου ήταν εξαρχής στόχος το νέο αυτοκίνητο να αποτελεί ένα κομμάτι της ιστορίας του αυτοκινήτου και να συνεχίσει την παράδοση του MKI, εξού και το Continuemod. Για να γίνει αυτό βεβαίως χρησιμοποιήθηκαν τα αυθεντικά σχέδια της Ford από το αυτοκίνητο τα οποία είναι διαθέσιμα σε εταιρείες όπως οι δύο μικροί, αλλά απολύτως εξειδικευμένοι κατασκευαστές.
Δύο επιλογές κινητήρα
Το άλλο εντυπωσιακό του στοιχείο είναι η διπλή επιλογή κινητήρα. Το Ford Escort MKI νέας γενιάς έρχεται με δύο επιλογές, πράγμα που ενισχύει αφενός τον σεβασμό της Boreham στο παρελθόν, αφετέρου την αξία του MKI ως ιστορικό αυτοκίνητο.
Η πρώτη επιλογή έχει να κάνει ακριβώς με την αυθεντικότητα. Σε έναν κόσμο που πολλά παλιά και κλασικά αυτοκίνητα μετατρέπονται σε electromods με ηλεκτρικούς κινητήρες, η Boreham έφτιαξε ένα ολοκαίνουριο με τον ίδιο κινητήρα που διέθετε εκείνη την περίοδο, "πειραγμένο" από τους καλύτερους του είδους.
Ο εμβληματικός Twin Cam, ο οποίος έχει αυξηθεί στα 1845κ.εκ αποδίδει 185 ίππους, και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων "Ford bullet".
Για εκείνους που αναζητούν την επιλογή του φρέσκου και του νέου υπάρχει ένας ολοκαίνουργιος 4κύλινδρος κινητήρας Ford, προερχόμενος από το motorsport. Είναι ένας προσαρμοσμένος για τις πολιτικές ανάγκες κάποιου και όχι τις αγωνιστικές, κινητήρας 2,1 λίτρων με βάρος κάτω από 85 κιλά διαθέτει διπλό επικεφαλής εκκεντροφόρο άξονα. Λειτουργεί στις 10.000 στροφές ανά λεπτό και αποδίδει 300 ίππους, προριζόμενος για υψηλές επιδόσεις.
Θα διαθέτει σύγχρονο ψεκασμό καυσίμου και ηλεκτρονικό γκάζι και θα συνοδεύεται από ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης τιτανίου που έχει ρυθμιστεί για απόδοση και συναρπαστικό ήχο.
Η ισχύς διοχετεύεται μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων 5 ταχυτήτων, το οποίο παρέχει τέλειο βάρος, συμπληρωμένο με ειδικά σχεδιασμένες σχέσεις μετάδοσης.
Το restomod (εμείς έτσι θα το λέμε) Ford Escort MKI περιορίζεται σε 150 αυτοκίνητα, με τιμές που ξεκινούν από 295.000 λίρες Αγγλίας, ήτοι 357.000 ευρώ. Διαθέτει εγγύηση 2 ετών και 20.000 χιλιομέτρων για να είσαι ήσυχος και την επίσημη εμφάνισή του θα την κάνει το καλοκαίρι πριν ξεκινήσει η παραγωγή του.
Ο Iain Muir, Διευθύνων Σύμβουλος της Boreham Motorworks, τόνισε: "Η αναβίωση του Ford Escort Mk1 RS για μια νέα γενιά δεν αφορά μόνο την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, αλλά και την απόδοση τιμής σε μια κληρονομιά που εμπνέει τους λάτρεις της οδήγησης για πάνω από μισό αιώνα.
Στην Boreham Motorworks, δεσμευτήκαμε όχι μόνο να παραμείνουμε πιστοί στην ουσία του πρωτοτύπου, αλλά και να το φέρουμε στη σύγχρονη εποχή με μηχανική αιχμής, σχεδιασμό ακριβείας και απαράμιλλη δεξιοτεχνία.
Είμαστε περήφανοι που επαναφέρουμε το Escort Mk1 RS στη ζωή και ενθουσιασμένοι για τους λάτρεις της οδήγησης που θα βιώσουν τις εμβληματικές επιδόσεις του. Ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε το αυτοκίνητο στο κοινό και στους λάτρεις της Ford το καλοκαίρι".