Σύμφωνα με εξαιρετικά αξιόπιστες πηγές, η τελευταία Ferrari που είχε την υπογραφή του ίδιου του Enzo, είναι πιθανό να επιστρέψει σε μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή περιορισμένης παραγωγής. Οι γκουρού της ψηφιακής τεχνολογίας του Top Gear, δουλεύουν σκληρά προσπαθώντας να φανταστούν πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια σύγχρονη F40. Και μας παρουσιάζουν το αποτέλεσμα.
Οι φήμες λένε ότι η αναβίωση του εμβληματικού μοντέλου θα ακολουθήσει τις Monza SP1/SP2 (ένας πύραυλος χωρίς παρμπρίζ, βασισμένος στην 812 Superfast και εμπνευσμένος από τις 750 Monza και 166MM της δεκαετίας του 1950) και Daytona SP3, ως το τρίτο μέλος της σειράς "Icona" της Ferrari, με μικρή παραγωγή και υψηλή τιμή.
Αυτό είναι το "πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να γιορτάσει την ιστορία της Ferrari, επαναπροσδιορίζοντας το διαχρονικό στυλ των πιο εμβληματικών αυτοκινήτων της μάρκας με ριζικά σύγχρονο αποτέλεσμα, χρησιμοποιώντας τα πιο καινοτόμα υλικά και τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες σήμερα". Απλά μην τα αποκαλείτε ρετρό, η λέξη "R" απαγορεύεται στο Maranello. Κάτι σαν το "SUV".
Κατασκευασμένες σε αυστηρά περιορισμένους αριθμούς, που αγοράστηκαν πριν δουν το φως του ήλιου και πουλήθηκαν με ένα αρκετά καλό περιθώριο κέρδους για την Ferrari, οι Monza και Daytona (499 μονάδες προς 1,7 εκατ. ευρώ η καθεμία και 599 μονάδες προς 2 εκατ. ευρώ η καθεμία, αντίστοιχα) ήταν πραγματικοί εκτυπωτές χρήματος.
Δεν χρειάζεται λοιπόν να αναρωτηθείτε γιατί μια πιθανή αναβίωση της F40 είναι ελκυστική, αν και λίγο ριψοκίνδυνη για τις αντιδράσεις των πουριστών που αναπόφευκτα θα ακολουθήσουν. Ναι, σε μια τέτοια περίπτωση θα βρεθούν σίγουρα αυτοί που θα θεωρήσουν την πράξη ασέλγεια.
Περιμένοντας το πράσινο φως
Ίσως το διοικητικό συμβούλιο της Ferrari περιμένει να παρατηρήσει πώς θα καταλαγιάσει η οργή για την αναγεννημένη Countach της Lamborghini, πριν δώσει το πράσινο φως για την F40 του 21ου αιώνα.
Οι φαν της ιταλικής μάρκας, θα θυμούνται ότι η Ferrari έχει ήδη ασχοληθεί με κάτι εμπνευσμένο από την F40 στο πρόσωπο της μοναδικής SP38 Deborah του 2018. Ήταν βασισμένη σε μια 488 GTB, οπότε είχε έναν V8 twin-turbo και ήταν ομολογουμένως ένα όμορφο αυτοκίνητο.
Αυτή τη φορά όμως, περιμένουμε ισχυρότερες συνδέσεις με το παρελθόν, όπως μια πλήρους μεγέθους πίσω πτέρυγα, αεραγωγούς στο καπό και το χαρακτηριστικό τετραγωνισμένο ρύγχος.
Κάτω από το αμάξωμα; Ποιος ξέρει, αλλά εδώ είναι η καλύτερή μας εικασία: οποιαδήποτε F40 θα χρειαστεί έναν V8 twin-turbo, οπότε η πλατφόρμα SF90 θα είναι η προφανής επιλογή. Πάρτε την πιο ισχυρή SF90 XX ως σημείο εκκίνησης, αφαιρέστε τις μπαταρίες και τους ηλεκτρικούς κινητήρες σύμφωνα με το πρότυπο Daytona SP3, και αυτό που περισσεύει, είναι ένας V8 twin-turbo 4.0 λίτρων με 796 ίππους που τροφοδοτεί μόνο τους πίσω τροχούς. Καλό δεν ακούγεται;