Πέρασαν ήδη τέσσερα χρόνια από τη στιγμή που η Ford Mustang Mach-E εμφανίστηκε στην αγορά. Και μπορεί η εμπορική της πορεία να εξακολουθεί να είναι ικανοποιητική, όμως με τον ανταγωνισμό να έχει αυξηθεί σημαντικά, η ανάγκη για αναβάθμιση μοιραία χτύπησε και τη δική της πόρτα.
Για να διατηρήσει λοιπόν τη δυναμική του μοντέλου της στην αγορά, η Ford ανανεώνει την ηλεκτρική Mustang για το 2025, με κάποιες βασικές αλλαγές μέσα και έξω και το σημαντικότερο, μια χαμηλότερη τιμή για τη βασική έκδοση, η οποία μένει να δούμε αν θα ισχύσει και στην ελληνική αγορά.
Η μεγαλύτερη αλλαγή ακούει στο όνομα αντλία θερμότητας, η οποία θα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις που θα έρθουν το 2025. Η αντλία θερμότητας βελτιώνει την απόδοση θέρμανσης και ψύξης, αντλώντας θερμότητα από τον εξωτερικό αέρα (ακόμη και στο κρύο) για να θερμάνει την καμπίνα ή την μπαταρία και αφαιρώντας θερμότητα για να ψύξει το αυτοκίνητο όταν γίνεται ζεστός ο καιρός έξω.
Αυτό καθυστερεί την αποφόρτιση της μπαταρίας και συμβάλλει στη διατήρηση της αυτονομίας του αυτοκινήτου, ειδικά σε ακραίες θερμοκρασίες. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν τη σημασία αυτής της προσθήκης και στην Mach-E.
Μια ακόμη σημαντική αναβάθμιση, είναι η προσθήκη αυτόματης αλλαγής λωρίδας στο BlueCruise, το αντίστοιχο σύστημα της Ford με το Tesla Autopilot ή τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού Super Cruise Level 2 της General Motors.
Το νέο BlueCruise μπορεί πλέον να αλλάξει λωρίδα όταν ανιχνεύει ένα πιο αργό αυτοκίνητο μπροστά του ή αν ένα όχημα πλησιάζει πολύ κοντά στη λωρίδα προσπέρασης. Μπορεί επίσης να αλλάξει λωρίδα αν η πίσω κάμερα και το ραντάρ ανιχνεύσουν ένα όχημα να πλησιάζει από πίσω με υψηλή ταχύτητα.
Πριν από την αλλαγή λωρίδας, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό με οπτικό και ηχητικό σήμα και εμφανίζει την αιτία αλλαγής λωρίδας στον πίνακα οργάνων. Ο οδηγός μπορεί να παρακάμψει το σύστημα γυρίζοντας χειροκίνητα το μοχλό ή πιάνοντας το τιμόνι. Όπως συμβαίνει πάντως με όλα αυτά τα συστήματα, η θεωρία μένει να επιβεβαιωθεί στην πράξη, όταν μας δοθεί η δυνατότητα να οδηγήσουμε την Mach-E του 2025.
Οι εκδόσεις Mach-E GT και Rally περιλαμβάνουν συνδρομή BlueCruise ενός έτους (τουλάχιστον αυτό ισχύει στις ΗΠΑ), ενώ οι εκδόσεις Premium και Select την προσφέρουν έναντι 450 ευρώ ετησίως. Για όσους προτιμούν μια μακροχρόνια συνδρομή, η Ford προσφέρει μια εφάπαξ αγορά έναντι 2.300 ευρώ.
Κάποιες επιπλέον αλλαγές στην ανανεωμένη Mach-E περιλαμβάνουν την τοποθέτηση του διακόπτη ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού, καταργώντας έτσι τον περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κονσόλας. Η Ford αναφέρει ότι αυτό βοήθησε στην δημιουργία έξτρα αποθηκευτικού χώρου στην κεντρική κονσόλα.
Επίσης θα διατίθεται ένα νέο πακέτο Sport Appearance Package, που επιτρέπει στις μικρότερες εκδόσεις να αποκτήσουν την εμφάνιση της κορυφαίας Mach-E GT. Αυτό περιλαμβάνει διαφορετική μάσκα, κόκκινες δαγκάνες φρένων Brembo και ζάντες 19 ιντσών με γυαλιστερή μαύρη βαφή.
Στο πακέτο περιλαμβάνονται επίσης κόκκινες ραφές στο εσωτερικό, σπορ πεντάλ και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα στην έκδοση Premium. Η Ford παρουσίασε επίσης τρία νέα χρώματα: Molten Magenta Metallic Tinted Clearcoat, Velocity Blue Metallic και Desert Sand.
Επιπλέον, υπάρχουν τρία νέα σχέδια ζαντών, συμπεριλαμβανομένου ενός Dark Carbonized Gray τροχού για τη Mustang Mach-E Rally. Και τέλος, υπάρχει το Ford Connectivity Package, που περιλαμβάνει WiFi hotspot για έως και 10 προσωπικές συσκευές, πρόσβαση σε εφαρμογές μέσω της οθόνης infotainment και τη συνδεδεμένη πλοήγηση της Ford.
Η ανανεωμένη Mach-E θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία στις αρχές του 2025.