Η αντίδραση των BYD και SAIC για τους δασμούς-τι θα κάνουν με τις τιμές

Τι δήλωσαν οι κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων SAIC και BYD σχετικά με τις τιμές των αυτοκινήτων τους μετά την απόφαση της ΕΕ για την μεγάλη αύξηση δασμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής.

Ευρώπη εναντίον Κίνας δασμοί στα ηλκετρικά αυτοκίνητα

Η πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να προχωρήσει στην επιβολή επιπλέον δασμών στα ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής κατασκευής δεν αναμένεται να προκαλέσει άμεσες αλλαγές στις τιμές των επηρεαζόμενων οχημάτων, δήλωσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Διαβάστε Επίσης

Η γαλλική μονάδα της MG Motor δήλωσε ότι οι νέοι υψηλότεροι δασμοί δεν θα επηρεάσουν τις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων της στη Γαλλία τη χρονιά που διανύουμε.

Κίνα εναντίον Ευρώπης

Οι δασμοί είναι "υπερβολικοί” και θα παρεμποδίσουν την πράσινη μετάβαση της Ευρώπης, δήλωσε η MG Motor France. "Αντιμέτωπη με αυτή την κατάσταση, η MG Motor France αποφάσισε να μην τιμωρήσει τους πελάτες της το 2024 και να διατηρήσει τις τιμές καταλόγου των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της”, ανέφερε σε ανακοίνωσή της.

Η MG Motor δεν θα αλλάξει προς το παρόν τις τιμές των μοντέλων της και στην Ιταλία, αλλά θα αξιολογήσει πιθανές κινήσεις για μεγιστοποίηση των πωλήσεων στη χώρα, σύμφωνα με ανώνυμη πηγή. Όπως είναι γνωστό, οι αποφάσεις σχετικά με την τιμολόγηση λαμβάνονται σε μηνιαία βάση.

Στην MG η μεγαλύτερη αύξηση

Η MG ανήκει στη SAIC, η οποία έχει πληγεί από την υψηλότερη αύξηση δασμών μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που εισάγουν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα, αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έκρινε ότι δεν συνεργάστηκε στην έρευνά της για φερόμενες αθέμιτες κρατικές επιδοτήσεις στην Κίνα.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα της MG θα υπόκεινται σε νέο δασμό 35,3% επιπλέον του υφιστάμενου εισαγωγικού δασμού 10% της ΕΕ.

Διαβάστε Επίσης

Η MG είναι η κορυφαία σε πωλήσεις κινεζική μάρκα στην Ευρώπη. με 159.387 πωλήσεις τους πρώτους 8 μήνες, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς. Ωστόσο, οι περισσότερες ευρωπαϊκές πωλήσεις της MG, αφορούν μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, υβριδικά ή plug-in υβριδικά, τα οποία δεν επηρεάζονται από τις αυξήσεις των δασμών.

Ο κινεζικός γίγαντας BYD αναμένεται επίσης να διατηρήσει αμετάβλητες τις τιμές στην Ιταλία μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, δήλωσε πηγή της εταιρείας στο Reuters.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Seat

Από την άλλη πλευρά, η Seat που ανήκει στον όμιλο VW και εισάγει το αμιγώς ηλεκτρικό Cupra Tavascan στην Ευρώπη από την Κίνα, περιέγραψε τους δασμούς ως "τιμωρητικούς” και επανέλαβε ότι το μέλλον του συγκεκριμένου μοντέλου της "κινδυνεύει”.

Cupra Tavascan Electric Coupe SUV

Η Seat δήλωσε ότι θα εργαστεί για να αποτρέψει τους πρόσθετους δασμούς της ΕΕ και πως οι τιμές του Tavascan, θα παραμείνουν αμετάβλητες για όλες τις παραδόσεις το 2024.

"Η εταιρεία θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να αποτρέψει αυτούς τους πρόσθετους δασμούς να επηρεάσουν την τιμή του Tavascan, ως μέρος της δέσμευσής της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες. Ως πρώτη απόδειξη αυτής της δέσμευσης, η τιμή του αυτοκινήτου θα παραμείνει αμετάβλητη για όλες τις παραδόσεις το 2024”, ανέφερε η SEAT σε ανακοίνωσή της.

Ανάμεσα στα ηλεκτρικά μοντέλα που εξάγονται στην Ευρώπη από την Κίνα περιλαμβάνονται τα Tesla Model 3, BMW iX3, Mini, Dacia Spring και Volvo EX30, μαζί με όλα τα μοντέλα των Polestar και Smart.

Η Volvo σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του EX30 στο Βέλγιο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, ώστε να αποφύγει τους δασμούς.

Τα νέα τιμολόγια κυμαίνονται από 7,8% για την Tesla, το οποίο είναι χαμηλό επειδή ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων λαμβάνει χαμηλές επιδοτήσεις στην Κίνα, έως 35,3% για αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν συνεργάστηκαν με την έρευνα της ΕΕ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network