Καταργείται η χειρότερη γέφυρα της Ελλάδας-πότε θα είναι έτοιμη η καινούργια

Εντός χρονοδιαγράμματος είναι η κατασκευή της γέφυρας που θα αντικαταστήσει την χειρότερη γέφυρα που υπάρχει στην Ελλάδα. Πότε αναμένεται να είναι έτοιμη και να δωθεί στην κυκλοφορία.

Γέφυρα Ευρώτα Σκάλα Λακωνίας

Σε ένα έργο που τραβάει σε χρόνο αλλά παρόλα αυτά κρίνεται εντός των χρονοδιαγραμμάτων εξελίσσεται η γέφυρα Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας. Η απόφαση για αντικατάσταση της παλιάς σιδερένιας γέφυρας που παραμένει σε άθλια κατάσταση, έχει ληφθεί από το 2022, ενώ οι εργασίες ξεκίνησαν το 2023 και θα συνεχίζονται για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη. 

Γέφυρα Ευρώτα Σκάλα Λακωνίας Μακέτα

Όλα αυτά για να αντικατασταθεί μια κατασκευή με ηλικία που ξεπερνά τα 100 χρόνια και κάνει τόσο κακή εντύπωση σε όποιον περάσει που της έχουν αφιερωθεί δεκάδες video στο διαδίκτυο. Είναι χαρακτηριστικό πως έχουν περάσει σχεδόν 25 χρόνια από τότε που κρίθηκε ακατάλληλη από τις αρχές.


Η νέα οδική γέφυρα θα κατασκευαστεί ακριβώς δίπλα στην υπάρχουσα μεταλλική, αντικαθιστώντας την παλαιά κατασκευή. H παλιά μεταλλική γέφυρα, η οποία μετρά 126 χρόνια ζωής και αποτελεί πλέον κομμάτι της ιστορίας του τόπου, θα αποκατασταθεί και θα αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα.

Διαβάστε Επίσης

Παράληλλα, προορίζεται να καταστεί χώρος ψυχαγωγίας και πρασίνου, με εργονομικό σχεδιασμό, αναβαθμίζοντας έτσι τον συγκεκριμένο κόμβο που ενώνει την κεντρική με τη νοτιανατολική Λακωνία.

Γέφυρα Ευρώτα Σκάλα Λακωνίας Μακέτα

Η παλαιά γέφυρα άρχισε να κατασκευάζεται το 1896, με τους σχεδιαστές και τους κατασκευαστές της να είναι Γερμανοί και Ιταλοί αντίστοιχα. Το 2001, κατόπιν ελέγχου από κλιμάκιο μηχανικών του ΥΠΕΧΩΔΕ χαρακτηρίστηκε ακατάλληλη. 

Γέφυρα Ευρώτα Σκάλα Λακωνίας Μακέτα

Σε πρόσφατη επίσκεψή και επιθεώρηση των εργασιών ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, κ. Δημήτρης Πτωχός είδε πόσο έχει προχωρήσει η κατασκευή και επιβεβαίωσε πως η περίοδος που αναμένεται η νέα γέφυρα να τεθεί σε λειτουργία είναι το τέλος του καλοκαιριού του 2025. Παρόλα αυτά άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο καθυστερήσεων λόγω οικονομικής ρευστότητας κυρίως, αλλά και λόγω καιρικών συνθηκών που πάντα υπάρχει ενδεχόμενο να καθυστερήσουν οδικά έργα τέτοιου είδους.

 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network