To 10 το καλό του περιoδικού Top Gear σε περιμένει στα περίπτερα το Σάββατο, 28 Σεπτεμβρίου, μαζί με την εφημερίδα "Κεφάλαιο”, για να υποδεχτείς το φθινόπωρο όπως πρέπει.
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: σου έχουμε ένα μεγάλο αφιέρωμα στο EKO Rally Acropolis, ξέρεις, εκεί που η Hyundai επανέλαβε τον άθλο του 2022 και έκανε -ένα ακόμη- μεγαλειώδες 1-2-3.
Στo "Driven" θα δεις -μεταξύ άλλων- την καινούργια Porsche Taycan (αν την προλάβεις), το επίσης αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-3008, το Fiat 600 που ενηλικιώθηκε, το Cupra Leon που μπαίνει στο μάτι των SUV γιατί μας θυμίζει πως είναι ένα εξαιρετικό hatchback και το νέο Skoda Kodiaq που είναι καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο (που με την σειρά του ήταν ήδη ένα πολύ καλο SUV).
Αφιερώνουμε το εξώφυλλό μας (και μια ντουζίνα σελίδες) στην Red Bull RB17, το αντίπαλον δέος της Aston Martin Valkyrie και παίρνουμε την πληρωμένη απάντηση στην ερώτηση "Μα καλά, τι δουλειά έχει στη F1 μια εταιρία που παράγει energy drinks;".
Στη συνέχεια, ανακαλύπτουμε το "εθνικό μηχανοκίνητο δίδυμο” στη σέλα μιας Suzuki V-Strom και στη θέση οδήγησης ενός τετρακίνητου Dacia Duster και λίγο μετά δίνουμε εξετάσεις για δίπλωμα με μια Lamborghini Revuelto.
Κατόπιν, ένα MG ZS μας οδηγεί στα πέντε υψηλότερα "περάσματα” των Βαλκανίων από την Κατάρα και τον Μπάρο, στο Dospat, την Transalpina και, φυσικά, το Transfagarasan.
Κάπου κοντά στο τέλος, ψάχνουμε και βρίσκουμε το "χαμένο” Cessna του Colin Chapman οδηγώντας μια ηλεκτρική Lotus Emeya και ελπίζοντας ότι το πνεύμα του δεν θα μας καταραστεί και κλείνουμε την αυλαία των "Big Reads" με τα Citroen Ami , Microlino και XEV Yoyo. Ναι, είναι τετράτροχα μικροκινητικότητας. Ναι, τα πήγαμε στο "Iaveris Park". Ναι, αυτό είναι πίστα. Όχι, δεν πάμε καλά.
Στο "Exhaust" θα διαβάσεις για ακόμη μια "χαμένη Lotus", αυτή τη φορά με ρόδες και όχι φτερά και, τέλος, θα χαρείς μαζί μας γιατί -επιτέλους!- το πρωτάθλημα της Formula 1 απέκτησε ενδιαφέρον.