Μέσα στις στρατηγικές της Google, είναι η προσέλκυση επιχειρήσεων, μέσω της προσφοράς εργαλείων για την δημιουργία εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στοχευμένων στις ανάγκες τους. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η δημιουργία μιας εφαρμογής για smartphone, η οποία θα παρέχει βοήθεια σε κατόχους μοντέλων της VW.
Οι οδηγοί θα μπορούν να θέτουν στον βοηθό της VW εντός της εφαρμογής, ερωτήσεις όπως: "Πώς μπορώ να αλλάξω ένα λάστιχο;” ή να στρέφουν τις κάμερες των τηλεφώνων τους στα ταμπλό των οχημάτων και να λαμβάνουν σχετικές πληροφορίες.
Ο βοηθός τεχνητής νοημοσύνης βασίζεται στα γλωσσικά μοντέλα Gemini της Google, προγράμματα που μπορούν να κατανοήσουν και να δημιουργήσουν προγνωστικές απαντήσεις στην ανθρώπινη γλώσσα.
Το εργαλείο της VW σχεδιάστηκε με την προσθήκη δεδομένων όπως τα εγχειρίδια χρήσης της VW και τα video του YouTube σχετικά με τη συντήρηση του οχήματος, στο Gemini.
Παρέχεται χωρίς κόστος
Ο βοηθός τεχνητής νοημοσύνης είναι δωρεάν και διαθέσιμος σε περίπου 120.000 ιδιοκτήτες των μεγάλων crossover, Atlas και Atlas Cross Sport της VW στις ΗΠΑ. Από τις αρχές του επόμενου έτους, αναμένεται και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας, με έτος κατασκευής από το 2020 και μετά.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Google Cloud, Thomas Kurian, δήλωσε στο Reuters ότι το νέο προϊόν απαιτούσε την υπέρβαση τεχνικών εμποδίων στη δυνατότητα επεξεργασίας διαφορετικών τύπων δεδομένων, όπως κείμενο, εικόνες και video.
"Το πρόβλημα φαίνεται επιφανειακά απλό, αλλά είναι τεχνικά πολύ περίπλοκο”, δήλωσε ο Kurian. "Οι περισσότεροι άνθρωποι νομίζουν ότι αυτό που φτιάξαμε είναι ένα σύστημα μετάφρασης από ομιλία σε κείμενο που στη συνέχεια αναζητά ένα εγχειρίδιο. Δεν είναι σε καμία περίπτωση έτσι”.
Η συνεργασία της VW με το Google Cloud αποτελεί μία ακόμη κίνηση προς την κατεύθυνση της τεχνητής νοημοσύνης, μετά την επιλογή της VW νωρίτερα φέτος να συμπεριλάβει το ChatGPT στα επόμενα μοντέλα της.
"Η τεχνητή νοημοσύνη αναδύεται ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τους ιδιοκτήτες της Volkswagen, ώστε να κατανοούν καλύτερα τα οχήματά τους και να λαμβάνουν απαντήσεις σε ερωτήσεις ταχύτερα και ευκολότερα”, δήλωσε ο Abdallah Shanti, επικεφαλής πληροφοριών του VW Group of America.