Μπορεί η καινούργια Mercedes E-Class να κυκλοφόρησε το 2023 όμως η νέα παγκόσμια τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο "In Her Shoes" δημιουργήθηκε πριν από λίγους μήνες και βγήκε στον αέρα στις 16 Σεπτεμβρίου. Το θέμα της καμπάνιας είναι ενδιαφέρον και άκρως χιουμοριστικό, ενδεδυμένο με μια διασκευή του τραγουδιού "Daddy Cool” των Boney M του 1976.
Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι ένας πατέρας και το αυτοκίνητο της κόρης του – μια Mercedes E-Class, την οποία δανείζεται για μια ημέρα προσπαθώντας να την οδηγήσει με τις ρυθμίσεις της, εξ' ου και ο τίτλος "In Her Shoes”.
Ωστόσο η μεγαλύτερη είδηση αφορά το cast της καμπάνιας που προέρχεται από το Hollywood. Πρόκειται για τον Antonio Banderas και την 28χρονη κόρη του Stella από τον γάμο του με την επίσης γνωστή ηθοποιό Melanie Griffith.
Η Mercedes συνεχίζει να χρησιμοποιεί γνωστούς ηθοποιούς του Hollywood για τις καμπάνιες της καθώς είχε προηγηθεί η καμπάνια της G-Class με τον Bradley Cooper.
Η υπόθεση της ταινίας δείχνει τον Antonio Banderas να οδηγεί την E-Class της Stella για μία ημέρα. Και αφού δανείστηκε τη Mercedes με το PIN της κόρης του, βιώνει κάποιες από τις καθημερινές της ρουτίνες και αποκτά μια εικόνα από την καθημερινότητά της. Στην πορεία, ανακαλύπτει επίσης μερικά πράγματα για την κόρη του που δεν τα γνώριζε προηγουμένως.
Το τεχνολογικό υπόβαθρο της E-Class μπορεί να προσαρμοστεί στις συνήθειες του χρήστη και να γνωρίζει αγαπημένα σημεία ή άλλες πληροφορίες. O ηθοποιός, σκηνοθέτης και παραγωγός Antonio Banderas δήλωσε σχετικά: "Οδηγώντας την E-Class της Stella ένιωσα σαν να μπαίνω για μια μέρα στον κόσμο της. Η έκταση των δυνατοτήτων εξατομίκευσης και αλληλεπίδρασης αυτού του οχήματος είναι πραγματικά εντυπωσιακή.
Eίμαι πεπεισμένος ότι ένα αυτοκίνητο σήμερα πρέπει να είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό μεταφορικό μέσο. Θα πρέπει να μετατρέπεται σε έναν ψηφιακό σύντροφο, έναν προσωπικό χώρο στον οποίο οι χρήστες του να μπορούν να αισθάνονται απόλυτα άνετα. Με τις καινοτόμες τεχνολογίες της E-Class, αυτό δεν είναι πλέον ευσεβής πόθος αλλά πραγματικότητα".
Από την πλευρά του ο Bettina Fetzer, αντιπρόεδρος επικοινωνίας & μάρκετινγκ της Mercedes ανέφερε: "Ο Antonio και η Stella Banderas είναι η τέλεια οικογενειακή ομάδα για την τελευταία μας καμπάνια. Ο γνήσιος δεσμός πατέρα-κόρης αντικατοπτρίζει την ουσία αυτού που αντιπροσωπεύει η E-Class δηλαδή τη σύνδεση των ανθρώπων μέσω της διαισθητικής τεχνολογίας. Μια E-Class προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εξατομίκευσης που μετατρέπει τις καθημερινές μετακινήσεις σε μια ξεχωριστή εμπειρία".
Εκτός από την κύρια ταινία της καμπάνιας, υπάρχουν μικρές εκδοχές αυτής που θα φιλοξενηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Mercedes-Benz, παγκοσμίως.