H BMW M240i της Manhart είναι πιο ισχυρή από Μ2 (εικόνες)

Το πακέτο MH2 450 περιλαμβάνει επίσης χαμηλότερη σπορ ανάρτηση και μια πλήρη σειρά πρόσθετων εξωτερικών διακοσμητικών από ανθρακονήματα.

Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i
Manhart MH2 BMW M240i

Θεωρητικά, η BMW M240i προορίζεται να αποτελέσει τη λιγότερο ισχυρή, πιο διακριτική εναλλακτική επιλογή απέναντι στην κορυφαία M2. Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση που έχεις μια M240i και ξαφνικά αποφασίζεις πως θέλεις να ακούγεται και να πηγαίνει ακόμη πιο γρήγορα, ακόμη κι από την κορυφαία έκδοση του μοντέλου;

Διαβάστε Επίσης

Το πακέτο "MH2 450" της Manhart φαίνεται να έχει φτιαχτεί ειδικά για σένα. Ο 6κύλινδρος κινητήρας των 3.0 λίτρων με twin-turbo αποκτά μια σημαντική αναβάθμιση στην ισχύ, που πηγαίνει από 374 σε 440 ίππους, ενώ η ροπή αυξάνεται από 500 σε 600 Nm.

Manhart MH2 BMW M240i

Ο κατάλογος των μηχανικών αναβαθμίσεων για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι μακρύς, όπως θα περίμενε κανείς. Υπάρχει ένα νέο πρόγραμμα ισχύος, ένας πίσω σιγαστήρας με έλεγχο των βαλβίδων και ένα νέο σετ απολήξεων εξάτμισης 10 εκατοστών.

Χαμηλότερο αμάξωμα και μπόλικο carbon

Η Manhart θα προσθέσει ακόμη και ένα σετ σπορ ελατηρίων που χαμηλώνουν το αμάξωμα, ενώ προσφέρονται επίσης αναβαθμίσεις ισχύος σταδίων 2 και 3, ώστε η M240i να ξεπεράσει κατά πολύ την M2.

Manhart MH2 BMW M240i

Επίσης έχουν τοποθετηθεί ζάντες Concave One έξι ακτίνων και ένα νέο σετ splitters εμπρός/πίσω, πλευρικά μαρσπιέ και αεροτομή πίσω, όλα κατασκευασμένα φυσικά από carbon. Τέλος, υπάρχει η βαφή και τα αντίστοιχα διακοσμητικά, που μπορούν να προστεθούν με το ανάλογο κόστος.

Manhart MH2 BMW M240i

Μιλώντας για κόστος, υπάρχουν συνολικά 39 στοιχεία εξοπλισμού που μπορούν να επιλεγούν, η συνολική αξία των οποίων υπερβαίνει τις 70.000 ευρώ. Αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι τα περισσότερα από αυτά είναι διαφορετικές εκδοχές του ίδιου αξεσουάρ (π.χ. ανάρτηση), φανταζόμαστε ότι θα χρειαστεί να ξοδέψεις αρκετά λιγότερα για την μετατροπή της Μ240i.

Τελικά, μήπως ήταν προτιμότερο να αγοράσεις απλά μια εργοστασιακή M2;

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network