Για την περισσότερο κόσμο, η θέα ενός sidecar παραπέμπει σε σκηνές από κάποια ταινία που πιθανότατα διαδραματίζεται την εποχή του Β Παγκοσμίου Πολέμου. Ουσιαστικά, το sidecar αποτελεί μια θέση μεταφοράς ενός ατόμου, που βρίσκεται προσαρτημένη στο πλάι μιας μοτοσικλέτας.
Η αλήθεια είναι πως εκείνα τα χρόνια, αποτελούσε ένα σχετικά δημοφιλές μεταφορικό μέσο, αν και η πρώτη του εμφάνιση χρονολογείται από τις αρχές του περασμένου αιώνα. Και απ' 'οτι φαίνεται, η Honda εργάζεται για να φέρει πίσω το sidecar.
Αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας
Σε μια αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας που δημοσιεύθηκε στα τέλη Αυγούστου (η αλήθεια είναι πως η εικόνα δεν αποκαλύπτει πολλά), το sidecar θα έχει έναν δικό του ηλεκτροκινητήρα και αισθητήρες φορτίου για να έχει έλεγχο της κατάστασης.
Αυτό είναι σημαντικό επειδή κατά το παρελθόν, τα sidecars ήταν απλώς βιδωμένα στο πλάι μιας μοτοσικλέτας, δημιουργώντας προφανή προβλήματα γύρω από την ισορροπία, το χειρισμό και την απόδοση.
Σε αυτή την περίπτωση, η νέα ιδέα της Honda σημαίνει ότι το sidecar τροφοδοτείται ανεξάρτητα και θα έχει επίσης το δικό του ηλεκτρονικό χειριστήριο. Η ρύθμιση του τροχού του sidecar ανάλογα με τη δύναμη που ασκείται σε αυτόν από την κίνηση του κυρίως οχήματος, σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση.
Δεν απαιτεί συγκεκριμένο τύπο μοτοσικλέτας
Η εφαρμογή αναφέρει ότι η ρύθμιση δεν θα απαιτούσε καν έναν συγκεκριμένο τύπο μοτοσικλέτας. Δύο μπάρες θα επέτρεπαν στο sidecar να στερεωθεί σε μια υπάρχουσα μοτοσικλέτα, είτε αυτή είναι ηλεκτρική, είτε συμβατική. Η εφαρμογή αναφέρει ότι θα μπορούσε να συνδεθεί ακόμη και με ένα σκούτερ. Ωραίο ακούγεται.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μια σειρά από πιθανούς τρόπους για το πώς θα μπορούσε να διαμορφωθεί ο κινητήρας του sidecar, αλλά πέρα από τις λεπτομέρειες, η ουσία είναι να δούμε ένα ζωντανό παράδειγμα. Έστω και υπό μορφή πρωτότυπου.