Το μέλλον στην προβολή διαφημίσεων εντός του αυτοκινήτου, προδιαγράφεται πολύ διαφορετικό από αυτό που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, όπως αποδεικνύεται και από τη νέα τεχνολογία πάνω στην οποία εργάζεται η Ford. Κι αυτό, γιατί θα βασίζεται στη συμπεριφορά του χρήστη, την τοποθεσία και την ταχύτητά του.
Αν δεν το έχεις παρατηρήσει, με ενεργοποιημένη τη σχετική ρύθμιση, το κινητό σου τηλέφωνο είναι ήδη σε θέση να "ακούει" τις συνομιλίες σου και να εμφανίζει στην οθόνη μηνύματα σχετικά με αυτήν. Περίπου το ίδιο θα συμβαίνει και με το αυτοκίνητο.
Ακούγοντας τη συνομιλία που μπορεί να έχεις με τους συνεπιβάτες, το σύστημα θα προβάλλει εξατομικευμένες διαφημίσεις, οι οποίες θα εκφωνούνται και θα εμφανίζονται στις οθόνες του αυτοκινήτου.
Στοχευμένο υλικό μέσω εξατομίκευσης
Η αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε πέρυσι και δημοσιεύθηκε πρόσφατα, και όλα έχουν να κάνουν με τη "μεγιστοποίηση των ευκαιριών εσόδων” για τη Ford. Φυσικά, υπάρχει πολλή εξατομίκευση.
Τα παραδείγματα που δίνονται, περιγράφουν πως θα μπορούσε το υλικό που προβάλλεται να είναι στοχευμένο για την περίπτωση π.χ. που πηγαίνετε για ψώνια,. Επίσης, αναφέρεται πως θα μπορούσε να παίζει περισσότερες διαφημίσεις όταν κινείστε σε χαμηλότερες ταχύτητες (όταν είστε κολλημένοι στην κίνηση), ή να εμφανίζει διαφημίσεις κάθε 10 λεπτά αν βρίσκεστε σε αυτοκινητόδρομο.
Άλλες πηγές για την προβολή διαφημίσεων θα περιλαμβάνουν τη χρήση του ιστορικού από το κινητό σας τηλέφωνο (αυτά που λέγαμε) ή τις συνήθειές σας. Τουλάχιστον η Ford, μέσα από όλη αυτή τη συζήτηση, αναγνωρίζει ότι ορισμένοι χρήστες μπορεί να επιθυμούν να χαμηλώσουν την ένταση των μηνυμάτων, ή ακόμα και να τα απενεργοποιήσουν.
Πόσο ασφαλές είναι;
Μας διαβεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς τέτοιες διαφημίσεις που βασίζονται στην τεχνολογία, θα γίνονται σύμφωνα με τους τοπικούς κανονισμούς και το σύστημα θα διαμορφώνεται έτσι ώστε να διασφαλίζεται ότι η λειτουργία μπορεί να απενεργοποιηθεί όταν δεν είναι ασφαλής. Η Ford θέλει επίσης να αποφύγει τις οπτικές διαφημίσεις όταν ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία.
Η Ford θεωρεί ότι το σύστημα θα είναι αρκετά έξυπνο ώστε να είναι σε θέση να υπολογίζει πώς και πότε θέλετε να εμπλακείτε, πόση ώρα θα πρέπει να διαρκούν οι διαφημίσεις ανά πάσα στιγμή και πότε είναι σκόπιμο να αναστείλει την υπηρεσία χωρίς να χρειαστεί να επιμείνετε.
Και φυσικά, θα κάνει τη δική του συλλογή και ανάλυση δεδομένων. Αυτό θα βοηθήσει την εταιρεία να διαχειριστεί έξυπνα, για παράδειγμα, την καλύτερη στιγμή για να σας προβάλλει διαφημίσεις. Το μόνο που μπορεί να υποθέσει κανείς, είναι ότι ίσως θα πρέπει να πληρώσετε συνδρομή για την έκδοση χωρίς διαφημίσεις. Όπως και στις εφαρμογές των κινητών.