Ποιος θυμάται την εξωπραγματική Novitec N-Largo S, ουσιαστικά μια Ferrari 812 Superfast, αλλά πιο γρήγορη, πιο δυνατή και πιο φαρδιά; Ε λοιπόν, η Novitec δοκιμάζει τώρα να κάνει το ίδιο πράγμα με την 296 GTB και μάλιστα σε 15 αντίτυπα.
Για αρχή, θα βρείτε νέες εισαγωγές turbo και καταλύτες κάτω από το νέο κάλυμμα του κινητήρα, ενώ έχει μπει σφήνα και ένα καινούργιο σύστημα εξάτμισης. Όλα αυτά συνδυάζονται για να ανεβάσουν την απόδοση του υβριδικού V6 των 3.0 λίτρων από τους 819 στους 880 ίππους, και παρόλο που αυτό μπορεί να μη φαίνεται τεράστια αύξηση, θα βοηθηθεί από ακόμα περισσότερη κάθετη δύναμη και διάφορες βελτιώσεις στην αεροδυναμική.
Οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, οι ποδιές και τα splitter έχουν την υπογραφή του Vittorio Strosek, ο οποίος ασχολείται με την αναβάθμιση μοντέλων της Porsche εδώ και αρκετά χρόνια. Ζάντες πέντε ακτίνων (21 και 22 ιντσών) βρίσκονται επίσης κάτω από τους φουσκωμένους θόλους των τροχών, ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 35 χιλιοστά εξαιτίας αλλαγών στην ανάρτηση.
Επιπλέον αεραγωγοί βρίσκονται διάσπαρτοι περιμετρικά του αμαξώματος. Οι πιο εμφανείς είναι πάνω από τους μπροστινούς θόλους, οι οποίοι βοηθούν στην ψύξη των φρένων και ενώνονται με τα τμήματα από ανθρακονήματα στο καπό.
Υπάρχει επίσης μια νέα μεγάλη πίσω πτέρυγα, ενώ η απλή ορθογώνια εξάτμιση έχει αντικατασταθεί από δύο στρογγυλές από ανοξείδωτο ατσάλι ή Inconel. Το τελευταίο, είναι ένα υπερκράμα με βάση το νικέλιο-χρώμιο που χρησιμοποιείται συχνά σε ακραία περιβάλλοντα όπου τα εξαρτήματα υπόκεινται σε υψηλή θερμοκρασία, πίεση ή μηχανικά φορτία.
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα προϊόντα της Novitec, οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν επίσης το εσωτερικό του αυτοκινήτου όπως επιθυμούν, φυσικά με το αζημίωτο.
Μιας και αναφερθήκαμε σε ζητήματα κόστους, η Novitec δεν έχει δώσει ακόμα κάποια στοιχεία σχετικά με την τιμή της 296 N-Largo, αλλά με δεδομένο ότι το ιταλικό supercar που θα χρειαστεί να έχεις ήδη στην κατοχή σου ξεκινά λίγο πάνω από τις 280.000 ευρώ, μπορεί να σου δώσει μια ένδειξη.