Σε ποιο μοντέλο τα ελαστικά χρειάστηκαν τρία χρόνια εξέλιξης

Η Michelin χρειάστηκε τρία χρόνια για να αναπτύξει ένα σετ ελαστικών για supercar μεγάλης φίρμας. Ναι, είναι πολλά αλλά προσπαθούσε να πετύχει το τέλειο μείγμα και τα κατάφερε.

Mercedes AMG GT elastiko Michelin Pilot Sport S 5

Η Michelin δοκίμασε 25 διαφορετικές μίξεις πριν αποφασίσει ποιά ήταν η καλύτερη για τα ελαστικά της Mercedes-AMG GT. Τα ελαστικά δεν είναι το πιο λαμπερό μέρος ενός αυτοκινήτου, αλλά μπορούν να κάνουν τη διαφορά όταν πρόκειται για την οδική συμπεριφορά.

Όλο και περισσότερο, οι κατασκευαστές συνεργάζονται με εταιρείες ελαστικών για την κατά παραγγελία ανάπτυξη ελαστικών, επιτρέποντας στους μηχανικούς να προσαρμόζουν καλύτερα τις ρυθμίσεις τους στην ανάρτηση, στο σύστημα διεύθυνσης και και στο σύστημα πέδησης. Όλη αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα.

Το κανάλι "Tyre Reviews" στο YouTube επισκέφθηκε τους χώρους δοκιμών της Michelin στο Ladoux της Γαλλίας για να μάθει τι χρειάζεται για την ανάπτυξη του ελαστικού Michelin Pilot Sport S 5 που εφοδιάζει νέα Mercedes-AMG GT. Παρόλο που χρησιμοποιούν το ίδιο όνομα με την κοινή σειρά Sport S 5 τα ελαστικά που φορά αυτή η AMG έχει διαφορετικά στοιχεία με τρεις διαφορετικές μίξεις, στα τμήματα του πέλματος.

Το εσωτερικό τμήμα του πέλματος στα μπροστινά ελαστικά έχει εξελιχθεί στη βάση της πρόσφυσης σε βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ το μεσαίο τμήμα έχει καλύτερες ιδιότητες πρόσφυσης στο στεγνό οδόστρωμα.

Το εξωτερικό μέρος του ελαστικού είναι κατασκευασμένο από καουτσούκ υψηλής αντοχής, κατάλληλο για φθορά σε πίστα. Αντιστοίχως, στα πίσω ελαστικά υπάρχουν δύο τμήματα για πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα και ένα μεσαίο τμήμα για απόδοση στο στεγνό.

Διαβάστε Επίσης

Η Michelin ξόδεψε τρία χρόνια μόνο για αυτά τα ελαστικά, εξετάζοντας 25 διαφορετικά μείγματα εμπρός και 20 μείγματα πίσω, προτού τελικά αποφασίσει τον τελικό συνδυασμό. Όλα αυτά, μόνο για ένα αυτοκίνητο.

Ο Pierre-Antoine Gregoire, επικεφαλής οδηγός εξέλιξης για αυτό το project, ανέφερε ότι το πιο δύσκολο κομμάτι στην εξέλιξη αυτού του ελαστικού ήταν η εύρεση μιας καλής ισορροπίας μεταξύ του χειρισμού σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα. Η Mercedes απαιτούσε από το ελαστικό να αποδίδει καλά και στα δύο σενάρια.

Μια δύσκολη αποστολή για οποιοδήποτε εταιρεία ελαστικών. Οπότε η ομάδα της Michelin έπρεπε να δοκιμάζει και να ταιριάζει συνεχώς τα μείγματα, ενώ παράλληλα προσπαθούσε να συμβαδίζει με τον κύκλο ανάπτυξης του AMG GT, ο οποίος συνέβαινε ταυτόχρονα.

Πηγή: Tyre Reviews

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network