BMW M5 αγοράζουν μεσήλικες που δεν πάνε στην πίστα, σύμφωνα με στέλεχος της φίρμας

Η BMW ξέρει ποιο είναι το αγοραστικό κοινό της BMW M5 και αν πιστεύεις πως είναι κάποιοι που απολαμβάνουν τις δυνατότητές της στην πίστα, μάλλον κάνεις λάθος.

Για το 2023 η BMW ευτύχησε να σημειώσει ένα ρεκόρ στις πωλήσεις της καθώς τα αυτοκίνητα που παρέδωσε η BMW M ήταν 202.530, μαζί με εκείνα που περιλαμβάνουν το πακέτο M Performance.

Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός πως αυτοκίνητα με υψηλό κόστος και μεγάλες δυνατότητες όσον αφορά την οδηγική απόλαυση που μπορούν να προσφέρουν, πουλήθηκαν αρκετά μαζικά. Ποιοι όμως τα αγοράζουν; Είναι τελικά οι αγοραστές των BMW M άνθρωποι που μπορούν ή τουλάχιστον θέλουν να εκμεταλλευτούν τα χαρίσματά τους και δεν τους αρκούν άλλα αυτοκίνητα; Εμ. μάλλον όχι αλλά η BMW γνωρίζει καλύτερα.

Σε συνέντευξη στο ρουμανικό περιοδικό Autocritica, η διευθύντρια προϊόντος του M5 G90, Daniela Schmid, σκιαγράφησε το προφίλ του τυπικού νέου αγοραστή M5. Η πλειοψηφία των ιδιοκτητών είναι άνδρες μέσης ηλικίας, συνήθως επιχειρηματίες ή υψηλόβαθμα στελέχη. Αυτοί οι άνθρωποι συνήθως μεταβαίνουν από μικρότερα αυτοκίνητα όπως τα οι BMW M3 ή η BMW M4 σε μια BMW M5 καθώς μεγαλώνουν.

Ωστόσο, η μέση ηλικία ενός νέου αγοραστή BMW M5 έχει μειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες. Η Daniela Schmid εξηγεί: "Στην Ασία, συμβαίνει μια ενδιαφέρουσα αλλαγή, υπάρχουν πολλοί νέοι στον τομέα της πληροφορικής και του λογισμικού, με πολλά χρήματα από σχετικά νεαρή ηλικία. Πολλοί από αυτούς έχουν ταξιδέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες ή την Ευρώπη για να εξοικειωθούν με την σειρά M, και τώρα θέλουν να αγοράσουν ένα στη δική τους χώρα."

Πρόσθεσε ότι και κάποιες γυναίκες υπογράφουν για να αγοράσουν ένα M5, αλλά η πελατειακή βάση είναι κυρίως άνδρες. Όσον αφορά το αν οι ιδιοκτήτες παίρνουν τα αυτοκίνητά τους στην πίστα, αυτό συμβαίνει σπάνια: "Για τους πελάτες του M5 γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα πολύ μικρό ποσοστό ανθρώπων που πηγαίνουν μόνο μία φορά στην πίστα. Συνεχώς… θα έλεγα ότι σχεδόν κανείς δεν το κάνει."

Μιλώντας αποκλειστικά για την έβδομη γενιά του μοντέλου, η Daniela Schmid αναφέρθηκε στο ευαίσθητο θέμα του ανησυχητικά υψηλού βάρους. Εξέφρασε την πεποίθηση ότι κανένας δημοσιογράφος δεν παραπονέθηκε για το βάρος του G90 αφού οδήγησε την νέα BMW M5, και σημείωσε, "Πιστεύω ότι η νέα BMW M5 θα πείσει τους πελάτες μόλις βρεθούν πίσω από το τιμόνι. Όσον αφορά τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μερικές φορές μας φαίνονται και αστεία."