Μεγάλη φίρμα ηλεκτρικών μπήκε μέσα 218 εκατομμύρια ευρώ σε 3 μήνες

Η μειωμένη ζήτηση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα δημιουργεί προβλήματα και μια μεγάλη φίρμα "μπήκε μέσα" 218 εκατομμύρια ευρώ μόλις σε τρεις μήνες.

Polestar 3

Η Polestar κατέγραψε άλλη μια βαριά τριμηνιαία ζημία, καθώς ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων παλεύει με τον εντεινόμενο ανταγωνισμό, το υψηλό κόστος και την επιβράδυνση της ζήτησης.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε λειτουργικές ζημίες ύψους 218 εκατ. ευρώ για το δεύτερο τρίμηνο, αν και αυτές ήταν ελαφρώς μικρότερες από την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου τριμήνου.

Διαβάστε Επίσης

Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 17% σε 574,9 εκατομμύρια δολάρια λόγω "χαμηλότερων παγκόσμιων όγκων και υψηλότερων εκπτώσεων", δήλωσε η Polestar στις 29 Αυγούστου.

Η Polestar, η οποία κάποτε αποτελούσε την εμπροσθοφυλακή του κινήματος EV, παλεύει με το υψηλό κόστος και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από νέους παίκτες, μεταξύ άλλων από την Κίνα ενώ σε αρκετές χώρες κόπηκαν και οι επιδοτήσεις. 

Polestar 4
Polestar 4

Η τιμή της μετοχής της Polestar έχει υποχωρήσει περισσότερο από 90% από τότε που αποσχίστηκε από τη Volvo πριν από δύο χρόνια.

Η προσπάθεια εξυγίανσης θα γίνει υπό την ηγεσία του πρώην επικεφαλής της Opel Michael Lohscheller, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον CEO Thomas Ingenlath τον Οκτώβριο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στις 28 Αυγούστου.

Η Polestar παρέδωσε 13.150 αυτοκίνητα το δεύτερο τρίμηνο του 2024, ένα άλμα 83% από τους τρεις πρώτους μήνες του έτους, αλλά λιγότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2023.

Διαβάστε Επίσης

Η εταιρεία, η οποία ανήκει εν μέρει στον Κινέζο δισεκατομμυριούχο Li Shufu, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι τα μοντέλα Polestar 3 και 4 θα βοηθήσουν στην αύξηση των πωλήσεων σε περισσότερα από 155.000 οχήματα το 2025.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι παραμένει βέβαιη για ένα ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο του έτους, ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες, όταν οι πωλήσεις των δύο premium SUV θα πρέπει να αυξηθούν.

Η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα την παραγωγή του Polestar 3 στις ΗΠΑ για να παρακάμψει τους δασμούς της χώρας για τα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά.

Το μοντέλο των 73.400 δολαρίων, το οποίο καθυστέρησε λόγω προβλημάτων λογισμικού, συναρμολογείται σε εργοστάσιο της Volvo στο Ridgeville της Νότιας Καρολίνας και θα πωλείται στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. 

Με πληροφορίες από Automotive News Europe

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network