Θερμικό Golf GTI και ηλεκτρικό ID.3 GTX: Ποιο είναι καλύτερο

Με αφορμή την διάθεση της κορυφαίας έκδοσης GTX Performance του ηλεκτρικού ID.3, επιχειρούμε μια απευθείας αντιπαράθεσή του με το νέο Golf GTI και τις διάφορες εκδόσεις του.

VW ID.3 GTX Performance
VW ID.3 GTX Performance
VW ID.3 GTX Performance
VW ID.3 GTX Performance
VW ID.3 GTX Performance
VW ID.3 GTX Performance

Η VW ξεκίνησε πρόσφατα τη διάθεση των νέων Golf GTI και GTI Clubsport, αλλά οι οπαδοί της γερμανικής μάρκας και των hot hatch γενικότερα που βρίσκονται σε δίλημμα για το ποιο από τα δύο να επιλέξουν, μόλις απέκτησαν μία ακόμη επιλογή στη σχετική λίστα.

Το ηλεκτρικό ID.3 GTX Performance μόλις κυκλοφόρησε επίσημα, προσφέροντας μια επιπλέον επιλογή σε σχέση με το υπάρχον ID.3 GTX και μια ενδιαφέρουσα(;) εναλλακτική λύση στο GTI Clubsport.

Διαβάστε Επίσης

Το ID.3 GTX και το GTX Performance παρουσιάστηκαν και τα δύο την άνοιξη, αλλά μέχρι τώρα μόνο το βασικό GTX ήταν διαθέσιμο για παραγγελία. Και τα δύο μοντέλα έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο πίσω, αλλά ενώ το GTX αποδίδει 286 ίππους και χρειάζεται 5,9 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 km/h, το GTX Performance επωφελείται από έναν ισχυρότερο κινητήρα απόδοσης 325 ίππων που μειώνει το 0-100 km/h στα 5,7 δευτερόλεπτα.

VW ID.3 GTX Performance

Η έκδοση Performance όμως, έχει και υψηλότερη τελική ταχύτητα 200 km/h αντί των 180 km/h, αλλά και προσαρμοζόμενα αμορτισέρ DCC στη θέση των κλασικών αμορτισέρ του εργοστασιακού GTX. Με μία επιπλέον επιβάρυνση περίπου 1.500 ευρώ, η τιμή του Performance στη Γερμανία διαμορφώνεται στα 52.295 ευρώ.

Ίδια τιμή με το Golf GTI Clubsport

VW Golf GTI Clubsport

Η οποία με τα κίνητρα αγοράς που βρίσκεται σε ισχύ, μπορεί να πέσει και κάτω από τις 50.000 ευρώ, φέρνοντάς το πολύ κοντά στο alter ego του με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το Golf GTI Clubsport των 48.075 ευρώ. Το τελευταίο αποδίδει 300 ίππους από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων και σε αντίθεση με ότι ίσως θα περίμενες, με 5,6 δευτερόλεπτα 0-100 km/h, είναι ένα δέκατο ταχύτερο από το ηλεκτρικό GTX Performance.

Value for money το "απλό" Golf GTI

Η λύση της εξίσωσης που καταλήγει στην απόκτηση της ιδανικής έκδοσης ενός hot hatch με το logo της VW, γίνεται ακόμη πιο δύσκολη, αν συμπεριλάβεις σε αυτή και τη βασική έκδοση του Golf GTI. Η οποία πλέον έχει απόδοση 265 ίππων και 0-100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα, την ώρα που με 44.505 ευρώ (πάντοτε στη Γερμανία) κοστίζει σημαντικά λιγότερο.

Ίσως τελικά, να είναι η βασική έκδοση αυτή που θα κέρδιζε την άτυπη μάχη μεταξύ των εκδόσεων του Golf GTI, αλλά και τη μάχη με το ηλεκτρικό GTX, καθώς η διαφορά του σε επιδόσεις είναι αμελητέα, σε αντίθεση με εκείνη στην τιμή. Περιμένουμε βέβαια να δούμε πώς θα διαμορφωθούν οι τιμές όλων των παραπάνω εκδόσεων και στην ελληνική αγορά, ώστε να έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network