Supercar 620 κιλών με υδρογόνο αλλάζει τα δεδομένα

Αυτό είναι το μοντέλο με το οποίο η Βρετανική Riversimple, στοχεύει να αντιμετωπίσει το "πρόβλημα" των αυτοκινήτων με μεγάλο βάρος.

Riversimple teaser

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πολύ βαριά. Ειδικά τα ηλεκτρικά. Και φυσικά, παράγουν πολύ μεγάλη ισχύ σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσουν αυτό το βάρος. Έχουν αυξημένες διαστάσεις και χρειάζονται φαρδιά ελαστικά για να τιθασεύσουν όλη αυτή την ενέργεια.

Το αποτέλεσμα είναι να χρησιμοποιούνται περισσότεροι πόροι και να αυξάνεται η ρύπανση. Τίποτα από αυτά όμως δεν είναι πραγματικά καινούργιο.

Διαβάστε Επίσης

Ούτε φυσικά για την μικρή εταιρεία από την Ουαλία που, πριν από 7 χρόνια, αποκάλυψε τη σπίθα που είχε στόχο να αλλάξει την κατάσταση. Η Riversimple, κατασκευαστής του μικρού Rasa, θέλει τώρα να δώσει συνέχεια σε αυτή τη σπίθα και να αντιμετωπίσει την "κρίση βάρους" μέσω ενός supercar διαφορετικής φιλοσοφίας.

Riversimple teaser

Έτσι λοιπόν, αυτό το supercar θα είναι διαφορετικό από την πλειοψηφία, καθώς θα ζυγίζει μόλις 620 κιλά και θα κινείται με υδρογόνο, ξεδιπλώνοντας έτσι ένα πλήθος από οφέλη σε επίπεδο απόδοσης και επιδόσεων. Συμπεριλαμβανομένης της άφθονης επιτάχυνσης και της μεγάλης αυτονομίας.

"Αυτό το αυτοκίνητο είναι το αντίδοτο στην υπερβολή και την ισχύ που απαιτείται για την αντιμετώπισή της", δήλωσε ο ιδρυτής και επικεφαλής μηχανικός της Riversimple Hugo Spowers MBE, "και είναι μια ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε τα σπορ αυτοκίνητα για τον 21ο αιώνα".

Βασισμένο στην ιδέα του Rasa

Riversimple Rasa

Θα τα επαναπροσδιορίσει χρησιμοποιώντας τεχνολογία παρόμοια με του Rasa. Θα υπάρχει ένα ελαφρύ σασί από ανθρακονήματα με τέσσερις εσωτερικούς ηλεκτροκινητήρες, μια ελαφριά κυψέλη καυσίμου υδρογόνου που παράγει ηλεκτρική ισχύ 29kW και μπορεί να γεμίσει σε πέντε λεπτά, υπερπυκνωτές και αρχιτεκτονική 800V.

Έτσι, ενώ στα χαρτιά προσφέρει ισχύ που ισοδυναμεί με περίπου 40 ίππους και είναι πιθανό να σε κάνει να πιστεύεις πως θα χρειάζεται σπρώξιμο στις ανηφόρες, το εξαιρετικά χαμηλό βάρος και η κορυφαία αεροδυναμική του supercar της Riversimple, σημαίνει ότι δεν χρειάζεται μερικές χιλιάδες ίππους για να κινηθεί γρήγορα.

Διαβάστε Επίσης

Και θα κινείται πραγματικά γρήγορα. Η Riversimple στοχεύει σε 0-100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, 0-160 km/h σε 6,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 km/h. "Μια υψηλότερη τελική ταχύτητα θα οδηγούσε σε επιπλέον βάρος, αναποτελεσματικότητα, μειωμένη αυτονομία και υποβαθμισμένη δυναμική του οχήματος", δήλωσε η εταιρεία σε μία προσπάθεια να προλάβει τα προφανή σχόλια που θα αφορούσαν την τελική ταχύτητα.

Θα είναι "ασυναγώνιστη" δυναμική, προφανώς, βοηθούμενη από τη χαμηλή μη αναρτώμενη μάζα (και τη χαμηλή μάζα συνολικά). Και με τη σειρά του, επειδή είναι τόσο ελαφρύ, θα πάει πολύ μακριά, η Riversimple υπολογίζει σε 660 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Τη σχεδίαση αναλαμβάνουν φοιτητές

"Τέτοιου είδους supercars θα είναι εξαιρετικά διασκεδαστικά στην οδήγηση και θα επιδεικνύουν εξαιρετική δυναμική, αυτονομία, χρόνο ανεφοδιασμού, μικρό βάρος και, με τη βοήθεια των φοιτητών του Πανεπιστημίου Coventry, στυλ", δήλωσε ο Spowers.

Σχετικά με αυτό το τελευταίο σημείο, οι φοιτητές του Coventry θα αναλάβουν το σχεδιασμό του αμαξώματος και του εσωτερικού, και η Riversimple θα μπορούσε να υλοποιήσει τις επικρατέστερες ιδέες στο νέο της μοντέλο.

Ακόμα και ο αριθμός των οχημάτων που θα κατασκευαστούν θα είναι μικρός, καθώς η Riversimple επιβεβαίωσε ότι θα κατασκευάσει 10 με 20 αυτοκίνητα, με τιμή που θα κυμαίνεται στην κατηγορία "σπάνια και συλλεκτικά". Τελικά δεν θα διατηρηθούν τα πάντα χαμηλά στο μοντέλο της Riversimple.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network