Η νέα Flying Spur θα είναι η ισχυρότερη 4θυρη Bentley

Ο νέος V8 plug-in της Flying Spur αποδίδει 150 ίππους περισσότερη ισχύ από τον 12κύλινδρο κινητήρα του προκατόχου της.

Bentley Flying Spur

Η νέα Bentley Flying Spur που αναμένεται προσεχώς στην αγορά, θα διαθέτει το ίδιο V8 plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με την Continental GT που παρουσιάστηκε πρόσφατα, καθιστώντας την το ισχυρότερο τετράθυρο μοντέλο στην ιστορία της Bentley.

Η Bentley προχώρησε στη δημοσιοποίηση μιας εικόνας teaser της εμφάνισης του νέου της μοντέλου πριν από το λανσάρισμά του, που αναμένεται τον Σεπτέμβριο. Η εικόνα δείχνει μόνο ένα μικρό μέρος του μπροστινού τμήματος, που όμως είναι αρκετό για να διακρίνουμε πως το νέο μοντέλο θα διατηρήσει τα παραδοσιακά τετραπλά φωτιστικά σώματα. Κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση της νέας Continental GT.

Διαβάστε Επίσης

Ο 8κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 4.0 λίτρων της έκδοσης Flying Spur Speed συνδυάζεται με μια μπαταρία 25,9 kWh για να παρέχει την ίδια απόδοση 782 ίππων και 1.000 Nm ροπής με την Continental GT Speed, δίνοντας στο αυτοκίνητο "εκπληκτική ευελιξία”, όπως αναφέρει η Bentley σε σχετικό δελτίο τύπου.

Bentley Flying Spur

Το νέο μοντέλο έχει 150 ίππους περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα έκδοση της Flying Spur Speed που είναι εξοπλισμένη με τον κινητήρα W12 της Bentley, ο οποίο πέρασε πρόσφατα στην ιστορία, σε μια εκδήλωση έντονα φορτισμένη συναισθηματικά.

Sedan με επιδόσεις supercar

Το νέο sedan προσφέρει "απίστευτα προσιτές επιδόσεις supercar” καθώς και "αθόρυβη, αβίαστη ηλεκτρική πολυτέλεια”, αναφέρει η Bentley, προσθέτοντας ότι η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου είναι "τουλάχιστον” 72 χιλιόμετρα.

Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης είναι μια αναβάθμιση από αυτό του σημερινού αυτοκινήτου, το οποίο συνδυάζει έναν V6 κινητήρα βενζίνης με μια μπαταρία 18 kWh.

Bentley Flying Spur PHEV

Η μεγαλύτερη μπαταρία συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO2 της νέας Flying Spur κάτω από τα 40 g/km, από 75 g/km στο σημερινό αυτοκίνητο, δήλωσε η Bentley χωρίς να δώσει όμως ακριβή αριθμό.

Το υπάρχον μοντέλο αποτελεί την 4η γενιά, η οποία έκανε το ντεμπούτο της το 2003. Όλα τα μοντέλα μέχρι σήμερα έχουν βασιστεί πάνω στην Continental GT.

Αξίζει να αναφέρουμε, πως το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της Flying Spur, θα χρησιμοποιείται και από την Porsche, στην κορυφαία έκδοση της Panamera, Turbo S E-Hybrid.

Με πληροφορίες από esquire.com.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network