Μια αγάπη για το καλοκαίρι θα 'ναι κι αυτό: το TopGear, θα είναι κοντά σου, φθάνει να πεταχτείς μέχρι το περίπτερο για το νέο τεύχος. Και θα βγεις κερδισμένος γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν χρειάζεσαι ούτε ρεύμα, ούτε data για να απολαύσεις ωραία θέματα για αυτοκίνητα.
Υποδεχόμαστε το -για την ώρα- μοναδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να σε κάνει να ξεχάσεις έστω για λίγο τη βενζίνη. Το εκπληκτικό Hyundai Ioniq 5 N, είναι το πρώτο EV της μάρκας που προικοδοτείται με το αρχίγραμμα "Ν" και, ό,τι αυτό φέρνει μαζί του. Spoiler alert, φέρνει μαζί του πολύ gadget, αλλά και πολλή, πάρα πολλή οδηγική ουσία.
Παλινωδούμε από τους θερμικούς κινητήρες στα ηλεκτρικά μοτέρ, γινόμαστε αμφίθυμοι για την έλευση του Ioniq 5 N από τη μία, αλλά και την οριστική αποχώρηση του R8 από την άλλη. Η παραγωγή του μοντέλου της Audi που τα έβαλε με όλους και με όλα, παύει και πρόκειται για το τέλος μιας εποχής.
Επιβεβαιώνουμε ότι υπάρχει βάση στο "Tesla Killer” που λέγεται για το BYD Seal και ότι αυτή η όμορφη ηλεκτρική μπερλίνα, δεν είναι μόνο καλοσχεδιασμένη, αλλά και αποτελεσματική.
Ακολουθούμε τον Sir Lewis Hamilton στο ρεπό του και ανακαλύπτουμε ότι δεν κάνει αυτά ακριβώς που θα περίμενες από έναν ευγενή, αλλά αυτά ακριβώς που θα περίμενες από ένα πιλότο της F1. Επίσης, βάζουμε τις ωτασπίδες μας, γιατί τα αυτοκίνητα που οδηγεί flat-out ο Stig σε μια από τις πιο εντυπωσιακές αυτοκινητικές εγκαταστάσεις, ένα τούνελ φτιαγμένο για δοκιμές μακριά από αδιάκριτα βλέμματα, είναι λίγο φασαριόζικα.
"Αλωνίζουμε” την Ευρώπη για να οδηγήσουμε τα Nissan Qashqai, Citroen C3, Cupra Leon και Formentor, Skoda Superb και Renault Rafale. Πίσω στα πάτρια εδάφη, δοκιμάζουμε -μεταξύ άλλων- το υπέροχο νέο Peugeot 3008, το αειθαλές Suzuki Swift, το καθ΄ όλα νέο για την ελληνική αγορά Lynk & Co 01 και το MG3 που διευρύνει τη γκάμα της μάρκας.
Ζεσταίνουμε από τώρα τους κινητήρες μας για το EKO Ράλλυ Ακρόπολις με ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα σε τρεις από τις πιο εμβληματικές ειδικές διαδρομές του και κρυώνουμε τα μοτέρ μας μετά τον φετινό αγώνα αντοχής του Le Mans, όπου η Ferrari μας κερνάει χαρές για να μας γλυκάνει από τις πίκρες της Formula 1.
Τέλος, συγκινούμαστε για μια εποχή που δεν ζήσαμε καν, με την Traction Avant, το "προσωπικό στοίχημα" του ίδιου του Andre Citroen.