O ιός των ανακλήσεων χτύπησε και την Lucid, η οποία ανακαλεί 5.251 Air κατασκευής 2022 και 2023, λόγω πιθανής απώλειας ισχύος ενώ το όχημα βρίσκεται σε κίνηση. Κάτι τέτοιο είναι σαφές πως αυξάνει τον κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος, με την Lucid να δηλώνει πως θα αντιμετωπίσει το ζήτημα με μια ενημέρωση over-the-air.
Στην έκθεση ανάκλησης ασφαλείας, αναφέρεται ότι το Air χρησιμοποιεί μηχανισμό ασφαλείας κλειδώματος υψηλής τάσης για προστασία κατά τη συναρμολόγηση, επιθεώρηση, συντήρηση και επισκευή του οχήματος. Ως μέρος της προσπάθειας να κρατήσει τους ανθρώπους ασφαλείς, το σύστημα έχει μια ρύθμιση στο λογισμικό που ανοίγει τους επαφείς για την διαφυγή της υψηλής τάσης εάν οποιοδήποτε σημείο σύνδεσης θεωρείται ελλιπές.
Ενώ αυτό αρχικά προοριζόταν να συμβαίνει όταν το όχημα είναι σταματημένο, ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε επέτρεψε στο Interlock υψηλής τάσης να ενεργοποιηθεί και κατά την οδήγηση. Κάπου εδώ εμφανίζεται το πρόβλημα, καθώς όπως αναφέρεται "τα οχήματα που κατασκευάστηκαν πριν από τον Δεκέμβριο του 2022 παρουσίαζαν σφάλματα σύνδεσης υλικού, τα οποία θα μπορούσαν να οδηγήσουν το HVIL να ανοίξει τους επαφείς κατά την οδήγηση”.
Όπως αποδείχτηκε, αυτό δεν ήταν μόνο θεωρητικό, καθώς η Lucid "παρατήρησε 10 περιστατικά απροειδοποίητης απώλειας ισχύος κατά την οδήγηση”. Ωστόσο, η έκθεση ανάκλησης ασφαλείας σημείωσε ότι τα συστήματα 12 volt των αυτοκινήτων δεν θα επηρεαστούν, κάτι που σημαίνει πως ο οδηγός εξακολουθεί να μπορεί να στρίβει το τιμόνι και να φρενάρει.
Δεδομένου ότι πρόκειται για πρόβλημα λογισμικού, η επιδιόρθωση είναι σχετικά απλή, καθώς η Lucid προχώρησε μια νέα ρύθμιση που εμποδίζει την ενεργοποίηση του Interlock υψηλής τάσης όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση ή όπισθεν. Η ενημέρωση over-the-air άρχισε να διατίθεται στις 24 Ιουνίου και οι ιδιοκτήτες που δεν ενημερώνουν το λογισμικό τους, θα ειδοποιηθούν μέσω email και αλληλογραφίας με οδηγίες για το πώς να το κάνουν.