Εντυπωσιακό κιτ μετατροπής για Toyota GR Corolla θυμίζει Need for Speed

Ο ιαπωνικός οίκος βελτιώσεων Varis, μπορεί να κάνει την GR Corolla σου να μοιάζει έτοιμη να μπει στην πίστα. Με το αζημίωτο βέβαια.

Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan
Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan
Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan
Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan
Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan
Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan
Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan
Toyota GR Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan

Αναφορικά με τις εκδόσεις GR της Toyota, γνωρίζεις ήδη πως η ευρωπαϊκή αγορά αναγκάστηκε να περιοριστεί σε αυτή του Yaris. Όχι πως μας χάλασε, αλλά όπως και να το κάνεις, όταν ο άνθρωπος γλυκαθεί από κάτι είναι στη φύση του να ζητάει περισσότερα. Κάπως έτσι, είναι μεγάλο κρίμα που δεν μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε την Toyota GR Corolla στα μέρη μας.

Διαβάστε Επίσης

Η οποία έχει κυκλοφορήσει εδώ και αρκετό καιρό, οπότε είναι λογικό οι οίκοι βελτιώσεων ανά τον κόσμο να έχουν πιάσει δουλειά πάνω στη συγκεκριμένη έκδοση. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και αυτό της εταιρείας Varis με έδρα την Ιαπωνία.

Toyota Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan

Το κιτ περιλαμβάνει νέα splitters περιμετρικά του αμαξώματος, μια υπερμεγέθη πίσω αεροτομή και μια νέα εξάτμιση που αντικαθιστά το στάνταρ σύστημα tri-exit, με κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση με διπλή απόληξη. Αρκετά Need for Speed Underground το συνολικό πακέτο, δεν βρίσκεις;

Αρκετά χαμηλότερο

Η Varis τοποθέτησε ακόμη και μπρονζέ ζάντες έξι ακτίνων και μείωσε εμφανώς το ύψος του αμαξώματος κατά μερικά εκατοστά, ενώ στο κιτ περιλαμβάνεται και μια αρκετά εκτεταμένη επιλογή αυτοκόλλητων, ώστε το αυτοκίνητό σου να προσεγγίζει όσο πιο πολύ γίνεται τις αγωνιστικές εκδοχές.

Toyota Corolla βελτιωμένο από την Varis Japan

Δεν υπάρχει ωστόσο καμία αναφορά σε μηχανικές αλλαγές, οπότε υποθέτουμε ότι ο υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος των 1.6 λίτρων συνεχίζει να αποδίδει περίπου 300 ίππους και 370 Nm. Το αξιόπιστο σύστημα τετρακίνησης της Toyota και η τεχνολογία torque vectoring, έχουν ως αποτέλεσμα μια επιτάχυνση 0-100 km/h σε περίπου 5 δευτερόλεπτα.

Σε κάθε περίπτωση, το συνολικό κόστος για το κιτ είναι περίπου 8.500 ευρώ. Ακούγεται λίγο τσιμπημένη τιμή για αποκλειστικά αισθητικές αλλαγές, αλλά πάλι, αν θεωρείς πως η GR Corolla σου δεν ξεχωρίζει αρκετά από μόνη της, αυτός ακούγεται σαν ένας σίγουρος τρόπος να το αλλάξεις.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network