Honda και Nissan μαζί: Τι θέλουν να κάνουν-πληροφορίες για την συμφωνία

Πριν από λίγο καιρό οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν ότι έχουν υπογράψει ένα "μνημόνιο κατανόησης" με στόχο τα SDV. Τώρα ένα ιαπωνικό ΜΜΕ δίνει περισσότερες πληροφορίες για τους στόχους των δύο κολοσσών.

Nissan Evo Concept Sedan

 Η Honda και η Nissan εξετάζουν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν κοινό λογισμικό αυτοκινήτων και να συνεργαστούν για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, ανέφερε η εφημερίδα Nikkei.

Ίσως θυμάστε ότι οι δύο κολοσσοί δήλωσαν τον Μάρτιο ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας στρατηγικής συνεργασίας (και υπέγραψαν ένα μνημόνιο κατανόησης) για την παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς επιδιώκουν να αποκτήσουν μεγαλύτερο έρεισμα στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

Διαβάστε Επίσης

Η τρίτη και η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας επιδιώκουν να αναπτύξουν από κοινού το λειτουργικό σύστημα που ελέγχει τα αυτοκίνητα σε μια προσπάθεια να μειώσουν το κόστος, σύμφωνα με το Nikkei, το οποίο δεν ανέφερε από πού πήρε τις πληροφορίες.

Honda eNy1
To αμιγώς ηλεκτρικό Honda eNy1

Η Nissan και η Honda θα μπορούσαν επίσης να συνεργαστούν για να ενισχύσουν τις υποδομές φόρτισης για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανέφερε η Nikkei, προσθέτοντας ότι πιστεύεται ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο συνεργασίας σε έξι τομείς στο πλαίσιο της πιθανής συνεργασίας τους.

Είναι ανοιχτοί στο να συνεργαστούν σε οποιαδήποτε περιοχή, τόσο στην Ιαπωνία όσο και στο εξωτερικό, δήλωσε τον Μάρτιο ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan Makoto Uchida.

Nissan Ariya
Ariya: Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Nissan

Η Nissan και η Honda αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα της Nikkei, αλλά εκπρόσωποι και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών δήλωσαν ότι οι εταιρείες διερευνούν διάφορες συνεργασίες.

Η Nissan, η οποία πρωτοστάτησε στην αγορά ηλεκτρικών κατανάλωσης με το Leaf το 2010, και η Honda αντιμετωπίζουν μια αυξανόμενη απειλή στην ολοένα και πιο σκληρή παγκόσμια αγορά EVs, μεταξύ άλλων από εταιρείες όπως η Tesla και οι κινεζικές και νοτιοκορεατικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Διαβάστε Επίσης

Και οι δύο ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πληγεί σκληρά στη βασική αγορά της Κίνας από τη στροφή των καταναλωτών σε χαμηλής τιμής, φορτωμένα με λογισμικό EV που παράγονται από κινεζικές μάρκες όπως η BYD.

Η Nissan πούλησε μόλις πάνω από 50.000 EVs παγκοσμίως τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, αντιπροσωπεύοντας το 3,5% των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεών της που ανέρχονται σε 1,4 εκατομμύρια.

Η Honda πούλησε 3.190 ηλεκτρικά τους πρώτους τρεις μήνες του 2024, αποτελώντας το 0,3% των παγκόσμιων λιανικών πωλήσεών της, οι οποίες ανήλθαν σε σχεδόν 1 εκατομμύριο οχήματα την ίδια περίοδο.

Με πληροφορίες από Automotive News Europe

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network