Το απίστευτο όχημα της Engler με τιμόνι μοτοσικλέτας και κινητήρα V12 (εικόνες)

Το λες και αναβάθμιση, καθώς η προηγούμενη δημιουργία της σλοβακικής Engler, το Desat, ήταν ένα τετράτροχο με κινητήρα V10 προερχόμενο από ένα Audi R8.

Engler V12
Engler V12
Engler V12
Engler V12
Engler V12
Engler V12
Engler V12
Engler V12

Πριν από μερικά χρόνια, η σλοβακική εταιρεία Engler παρουσίασε το Desat. Tο αποκάλεσε το πρώτο "σούπερ τετράτροχο" στον κόσμο, ένας χαρακτηρισμός που είχε σίγουρα βάση, αν σκεφτείς πως το Desat ήταν μια τετράτροχη μοτοσικλέτα με έναν V10 5.2 λίτρων προερχόμενο από ένα Audi R8. Τόσο τρελό όσο ακούγεται.

Διαβάστε Επίσης

Αν και προφανώς, αυτό δεν ήταν αρκετά τρελό για κάποιους, καθώς η Engler παρουσιάζει τώρα το τελευταίο της δημιούργημα: ένα quad bike με κινητήρα V12 twin-turbo.

Engler V12

Ονομάζεται Engler V12, και οι προδιαγραφές του δημιουργούν εύλογες αμφιβολίες για το κατά πόσο αυτό το πράγμα θα μπορεί να οδηγηθεί. Σημειώστε: 1.200 ίπποι και 1.200 Nm ροπής, καθώς και 1.200 κιλά βάρος. Τουλάχιστον υπάρχει μια συνέπεια ως προς τους αριθμούς.

Χωρίς πεντάλ

Engler V12

Το θέμα είναι πως η θέση οδήγησης και το τιμόνι του, είναι παρόμοια με εκείνα ενός ATV. Δεν έχει πεντάλ και η Engler λέει ότι το δημιούργημά της είναι προσβάσιμο ακόμη και από χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου. Αν και δεν παρέχεται κάποια ενημέρωση για το που θα αποθηκεύσετε το αναπηρικό αμαξίδιο.

Τέλος πάντων, ο επικεφαλής της εταιρείας, Viktor Engler, δεν αποκαλύπτει από πού προμηθεύτηκε τον 12κύλινδρο κινητήρα, αλλά μας ενημερώνει πως θα είναι διαθέσιμος και σε ατμοσφαιρική εκδοχή, με απόδοση από 700 έως 800 ίππους. Το τιμόνι προέρχεται από τις μοτοσικλέτες BMW, τα ανθρακοκεραμικά φρένα είναι της Brembo και τα ελαστικά της Michelin.

Αυτά είναι και τα μόνα κομμάτια που δεν κατασκευάστηκαν από την ίδια την Engler ή δεν παρέχονται ως μοναδικά εξαρτήματα από ορισμένους προμηθευτές.

Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Η Engler είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει το V12, το οποίο προφανώς μπορεί να αντεπεξέλθει σε τόση ισχύ και ροπή παρά το γεγονός ότι ζυγίζει μόλις 30 κιλά.

Σε άλλα χαρακτηριστικά, θα συναντήσεις μια εξάτμιση τιτανίου, σφυρήλατες ζάντες μαγνησίου 20 ιντσών και νέους προβολείς LED. Τα καθίσματα (ναι, είναι διθέσιο) είναι κατασκευασμένα από τη σουηδική εταιρεία Art in Motion, με το δέρμα να είναι το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται για τις τσάντες της Hermes.

Engler V12

Υπάρχουν δύο οθόνες αφής μπροστά από τον αναβάτη/οδηγό, με τη μία να χρησιμοποιείται για τα δεδομένα του οχήματος και την άλλη για το Apple CarPlay. Ανησυχείτε για τη χρήση μιας οθόνης αφής ενώ οδηγείς ένα τετράτροχο 1.200 ίππων; "Αυτή η διάταξη μπορεί να επανεκτιμηθεί για το μοντέλο παραγωγής”, λέει ο Engler.

"Στην Engler, κατανοούμε τις ανησυχίες για την ασφάλεια που σχετίζονται με τη χρήση οθονών αφής στο δρόμο. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να διασφαλίσουμε ότι η προσοχή του οδηγού παραμένει στο δρόμο”. Αρκετά σοφό αυτό.

Μονοκόκ πλαίσιο

Engler V12

Τι άλλο πρέπει να ξέρετε; Το πραγματικό πλαίσιο είναι ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, ενώ τα σωληνωτά εμπρός και πίσω υποπλαίσια είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο. Υπάρχει επίσης ένα μικροσκοπικό παρμπρίζ με ρυθμιζόμενο ύψος, καθώς και ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια, που προφανώς είναι τοποθετημένα γύρω από το τετράτροχο. Η ανάρτηση είναι σχεδιασμένη από τον ίδιο τον Engler.

Η εταιρεία υπολογίζει ότι μπορεί να παράγει 10 οχήματα ετησίως με την τρέχουσα δυναμικότητά της και ο Viktor δήλωσε στο TG ότι αυτή τη στιγμή έχει πέντε προπαραγγελίες. Α, και για το θέμα των χρημάτων, το V12 συνεχίζει στο προσφιλές αριθμητικό του πρότυπο. Κοστίζει 1,2 εκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network