Mazda: Επιτέλους ετοιμάζει σπορ μοντέλο με περιστροφικό-ηλεκτρικό κινητήρα

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε το πλάνο της για ένα concept κινητήρα συμπαγών διαστάσεων που περιλαμβάνει δύο περιστροφικούς κινητήρες και θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε σπορ μοντέλα.

Mazda Iconic SP Concept

Λίγες μόλις μέρες μετά την από κοινού ανακοίνωση των Toyota, Mazda και Subaru πως θα προχωρήσουν στην εξέλιξη μιας νέας γενιάς κινητήρων εσωτερικής καύσης που θα είναι πιο κατάλληλοι για την εποχή της ηλεκτροκίνησης, η Mazda προχωρά σε κάτι πιο συγκεκριμένο.

Διαβάστε Επίσης

Όπως ανακοίνωσε, εξετάζει το ενδεχόμενο ανάπτυξης ενός περιστροφικού ηλεκτρικού συστήματος κίνησης σε ένα σπορ αυτοκίνητο, και δεν θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε περισσότερο μαζί της. Το επόμενο που πρέπει να κάνει, είναι να τοποθετήσει τον κινητήρα αυτό, στο Iconic SP concept και να δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή του.

Toyota Mazda Subaru θερμικοί κινητήρες χωρίς ρύπους


Ας επιχειρήσουμε όμως μια πιο λεπτομερή προσέγγιση σε αυτό το ενδιαφέρον concept κινητήρα. Πρόκειται για μια εξελιγμένη εκδοχή του περιστροφικού-ηλεκτρικού range-extender που το περασμένο έτος τοποθετήθηκε στο crossover MX-30. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί δύο περιστροφικούς κινητήρες τοποθετημένους κατά μήκος για να παράγουν αυξημένη ισχύ για την μπαταρία και τον κινητήρα

Αυξημένη ισχύς, χαμηλό κέντρο βάρους

"Αυτός ο πρωτότυπος κινητήρας είναι εξοπλισμένος με δύο κατά μήκος τοποθετημένους περιστροφικούς κινητήρες για την παραγωγή ενέργειας, επιτρέποντας μεγαλύτερη παροχή ισχύος και εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους”, δήλωσε ο CTO της Mazda.

"Η μονάδα στοχεύει επίσης στη βελτίωση των κραδασμών και των εκπομπών ρύπων με την αύξηση του κυβισμού. Εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθεί σε σπορ μοντέλα”, κατέληξε. Αυτό το τελευταίο ας το κρατήσουμε.

Mazda Iconic SP Concept


Η εταιρεία συνέχισε αναφερόμενη στα ουδέτερα από άποψη άνθρακα καύσιμα με τα οποία θα μπορούσε να λειτουργεί ο νέος Wankel (βιοαιθανόλη, βιοντίζελ, βιοκαύσιμα από φύκια, e-fuel, μεθάνιο, ακόμη και υδρογόνο). Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα επόμενης γενιάς να πληροί με άνεση τους πιο αυστηρούς στόχους εκπομπών ρύπων. Παράλληλα, λόγω των συμπαγών διαστάσεων, θα μπορούσε να χωρέσει μάλλον άνετα στο μπροστινό μέρος του concept Iconic SP.

Πράγματι, η Mazda παρουσίασε ένα render του SP, σημειώνοντας πως το χαμηλότερο κέντρο βάρους, επιτρέπει τη μείωση της αντίστασης του αέρα κατά 10%. Φυσικά, η ίδια η Mazda είναι αρκετά ενθουσιασμένη με το Iconic SP, με τον επικεφαλής σχεδιαστή, Masashi Nakayama, να δηλώνει ότι θα ήθελε να κάνει το πανέμορφο concept το επόμενο project της εταιρείας. "Θέλω να το δω να κυκλοφορεί έξω στον κόσμο”, είπε χαρακτηριστικά. Κι εμείς το ίδιο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network