Πανευρωπαϊκό βραβείο στην ελληνική Nissan για την εξυπηρέτηση πελατών

Για 2η συνεχόμενη χρονιά η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. διακρίθηκε για τις υπηρεσίες της μετά την πώληση με το βραβείο “Customer Experience Excellence” της Nissan Europe.

Η εισαγωγική εταιρεία των μοντέλων της Nissan στην Ελλάδα διακρίθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στα βραβεία "Customer Experience Excellence 2023” που διενεργεί κάθε χρόνο η Nissan Europe.

Δύο ήταν οι βασικοί παράγοντες που διακρίθηκε σε αυτό το θεσμό το εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.: Ο πρώτος αφορά την άριστη απόδοση στις έρευνες ικανοποίησης πελατών Sales & After Sales και ο δεύτερος στα θετικά αποτελέσματα των συμβούλων πωλήσεων στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Nissan Europe.

Ο κ. Τάκης Θεοχαράκης κατά την παραλαβή του βραβείου

Το βραβείο παρέλαβε ο Τάκης Θεοχαράκης, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., στα πλαίσια του πρόσφατου ετήσιου συνεδρίου ανεξάρτητων αντιπροσώπων της Nissan Europe.