Με το Seal U η BYD δείχνει στην Ευρώπη ότι ξέρει από plug-in υβριδικά

Μετά την ηλεκτρική έκδοση της σειράς Seal U, η BYD κατέβασε στην αρένα της ευρωπαϊκής αγοράς και μια plug-in υβριδική έκδοση που παρουσιάζεται αυτές της μέρες στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης.

BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i
BYD Seal U DM-i

Μπορεί τα επιβατικά μοντέλα της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας BYD να μην έχουν βρει ακόμα το δρόμο τους προς στην ελληνική αγορά όμως εντός του 2024 θα έχουμε εξελίξεις.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1995 και είναι παγκοσμίως γνωστή για την πρωτοποριακή της τεχνογνωσία στην ανάπτυξη μπαταριών ισχύος και την καινοτομία σε φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες στην αυτοκίνηση.

BYD Seal U DM-i

Ο τομέας κατασκευής επιβατικών οχημάτων της BYD έχει να επιδείξει μια γκάμα από έξι σειρές μοντέλων στις κατηγορίες των sedan και SUV. Η οικογένεια μοντέλων Seal αποκτά ένα καινούργιο μέλος με υβριδική τεχνολογία.

Είναι γνωστό πως τα μοντέλα της BYD είναι κατά το πλείστον εξηλεκτρισμένα και η νέα εκδοχή του SUV Seal U με υβριδικό σύστημα κίνησης έρχεται ένα χρόνο μετά την παρουσίαση της ηλεκτρικής έκδοσης.

BYD Seal U DM-i

Η πλήρης ονομασία του plug-in υβριδικού SUV της BYD είναι "Seal U DM-i” και αυτές τις ημέρες παρουσιάζεται στο ευρωπαϊκό κοινό στην διεθνή έκθεση της Γενεύης.

Διαβάστε Επίσης

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν για ένα αμάξωμα με μήκος κοντά στα 4,8 μ. με πενταθέσια καμπίνα και πορτμπαγκάζ 552 λίτρων που πατά πάνω σε τροχούς 18 ιντσών.

Πρόκειται λοιπόν για ένα μεγάλο SUV που θα διατεθεί και στην Ευρώπη με μια τεχνολογία Dual-Mode (εξ' ου και τα αρχικά DM-i) που αναφέρεται στην εναλλαγή που γίνεται αυτόματα μεταξύ των πηγών ενέργειας για να διατηρείται το αυτοκίνητο σε όσο το δυνατόν πιο οικονομική λειτουργία.

BYD Seal U DM-i

Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει έναν θερμικό κινητήρα 1.5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Για τον θερμικό κινητήρα δεν έχει επιβεβαιωθεί από την εταιρεία εάν είναι αυτός με τους 96 ίππους ή ο ισχυρός με Turbo και ισχύ 128 ίππων.

Θεωρητικά αλλά και πρακτικά σε ένα όχημα αυτών των διαστάσεων θα ταίριαζε η ισχυρή έκδοση. Όλο το σύστημα μαζί με τις μπαταρίες τύπου "Blade” - όπως τις ονομάζει η BYD – έχουν εξελιχθεί εσωτερικά από τα τμήματα έρευνας και εξέλιξης της εταιρείας.

BYD Seal U DM-i

Αν και μοντέλο PHEV, τo BYD Seal U DM-i θα μπορεί να δεχθεί ηλεκτρική ενέργεια από γρήγορο φορτιστή DC σε 35 λεπτά για την πλήρωση από το 30% στο 80% της χωρητικότητας των μπαταριών του που είτε θα είναι 18,3 kWh είτε 26,6 kWh – ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί.

Παράλληλα, το όχημα θα μπορεί να λειτουργήσει και ως power bank για τη φόρτιση άλλων εξωτερικών συσκευών αν αυτό απαιτηθεί.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network