Ποια είναι η νέα επικεφαλής marketing της VW

Νέα επικεφαλής marketing στην VW είναι η γυναίκα που ήταν υπεύθυνη για το λανσάρισμα της Cupra από τη Seat ως αυτόνομη μάρκα επιδόσεων.

H VW διόρισε τη Susanne Franz, που είναι χρόνια στην εταιρεία, ως επικεφαλής μάρκετινγκ. Η Franz διαδέχεται το πρώην στέλεχος της Google Nelly Kennedy, η οποία αποχωρεί μετά από μόλις ένα χρόνο για προσωπικούς λόγους.

Η Franz μετακινείται στη μάρκα VW από τη μάρκα Audi του VW Group, όπου ήταν επικεφαλής του παγκόσμιου μάρκετινγκ από το 2019.

Προηγουμένως, η Franz ήταν υπεύθυνη για το μάρκετινγκ στην ισπανική θυγατρική της VW, τη Seat. Κατά τη διάρκεια των επτά ετών της στη Seat, η Franz ήταν υπεύθυνη για το λανσάρισμα της Cupra από τη Seat ως αυτόνομη μάρκα επιδόσεων.

Πριν από την ένταξή της στον όμιλο VW, η Franz εργάστηκε, μεταξύ άλλων, για την Alfa Romeo και τη Suzuki.

Μεταξύ των βασικών αρμοδιοτήτων της είναι η επέκταση της αναλογικής και ψηφιακής εμπειρίας των πελατών διεθνώς και η ανάδειξη της VW στην πιο περιζήτητη μάρκα μαζικών πωλήσεων.

"Με την ισχυρή κατανόηση της μάρκας και την εμπειρία της στο omnichannel marketing, η Susanne Franz θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην περαιτέρω ενίσχυση της VW διεθνώς και στη μεταφορά των εμβληματικών αξιών της μάρκας μας μέσω της μεταμόρφωσης στο μέλλον", δήλωσε η επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της μάρκας VW, Imelda Labbe.

Η Kennedy, που είναι Αμερικανίδα, ανέλαβε το ρόλο του επικεφαλής μάρκετινγκ της τον Φεβρουάριο του 2023, διαδεχόμενοη τον Jochen Sengpiehl, ο οποίος μετακινήθηκε για να ηγηθεί του μάρκετινγκ του VW Group China. Η ίδια εγκαταλείπει τη VW για να επιστρέψει στις ΗΠΑ.