Γιατί δεν μπορείς να αγοράσεις αυτό το Toyota Land Cruiser

Αυτό το ολοκαίνουργιο Toyota Land Cruiser που μοιάζει όμως με κλασικό δεν μπορείς να το αγοράσει γιατί είναι ειδική κατασκευή για οργανισμούς ανθρωπιστικής βοήθειας

Υπάρχουν τομείς της σύγχρονης ζωής που τα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα δεν μπορούν να έχουν καμία χρησιμότητα, όσο σκληροτράχηλα και αν είναι εκ κατασκευής.

Ο στρατός για παράδειγμα δεν χρειάζεται ανέσεις, όσο την ουσία και παρεμφερής κλάδος είναι οι ανθρωπιστικές οργανώσεις που καλούνται να επέμβουν και να βοηθήσουν σε δύσβατες περιοχές ή σε υπανάπτυκτες όσον αφορά τα οδικά δίκτυα. 

Έτσι η Toyota Gibraltar, που είναι μια εταιρεία με έδρα το Γιβραλτάρ και την Ελβετία και είναι υπό την ίδια την Toyota, παρουσίασε πρόσφατα το Toyota Land Cruiser GDJ76. Πρόκειται για ένα νεορετρό off road επί της ουσίας αλλά στόχος του δεν είναι οι περιπετειώδεις τύποι που θέλουν να μην τους σταματά κανένα εμπόδιο. 

Στόχος είναι οι οργανώσεις ανά τον κόσμο, που προσφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια, όπως ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών ή ο Ερυθρός Σταυρός και καλούνται να βρεθούν για πολλές ημέρες, καλύπτοντας μεγάλες διαδρομές στις πιο δύσκολες και επικίνδυνες περιοχές του πλανήτη. 

Ως εκ τούτου το Toyota Land Cruiser GDJ76 δεν μπορεί να το αγοράσει κανείς ιδιώτης όσο και αν θα το ήθελε, γιατί εδώ που τα λέμε δεν φαίνεται και άσχημο. Αντιθέτως θα παρέχεται στους παραπάνω οργανισμούς, όπως ακριβώς γίνεται και τώρα δηλαδή με το HZJ76 το οποίο διαθέτει εδώ και  χρόνια στον ΟΗΕ και στους αντίστοιχους φορείς. 

Το νέο GDJ76 διαθέτει την ίδια αναβαθμισμένη εξέλιξη με τις σύγχρονες "πολιτικές" εκδόσεις του Land Cruiser που κυκλοφορούν στην Αυστραλία, αλλά του λείπουν πολλές από τις ανέσεις, όπως οι αυτόματοι προβολείς υψηλής δέσμης, ψηφιακό συγκρότημα οργάνων ή οθόνη αφής. Διαθέτει, ωστόσο, το Toyota Active Traction Control (ή, A-TRAC) με χειροκίνητο κλείδωμα των κουμπιών για μεγαλύτερη αξιοπιστία. 

Το νέο Land Cruiser GDJ76 της Toyota Gibraltar κινείται από έναν τετρακύλινδρο ντίζελ κινητήρα 2,8 λίτρων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Εδώ βρίσκονται οι σημαντικότερες βελτιώσεις - σύμφωνα με την εταιρεία, η οικονομία καυσίμου έχει αυξηθεί κατά 30% σε σχέση με τον προηγούμενο εξακύλινδρο, ενώ η ισχύς έχει αυξηθεί επίσης από 129 ίππους σε 201 ίππους.

Οι εκπομπές έχουν μειωθεί κατά 30 τοις εκατό, και αυτό επιτρέπει στο GDJ76 να πληροί τα πρότυπα εκπομπών Euro4, που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία σε ορισμένα από τα κράτη στα οποία θα υπηρετεί το παραδοσιακό off road SUV.

To GDJ76 θα πωλείται παράλληλα με το HZJ76 που θα συνεχίσει να υπηρετεί σε κάποιες περιπτώσεις, γιατί το καινούριο Land Cruiser λόγω μειωμένου χώρου στον κινητήρα και έλλειψης μηχανικών λύσεων για έξτρα ψυγεία, δεν μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως στις μεταφορές εμβολίων ή οργάνων προς μεταμόσσχευση που συχνά καλούνται αυτά τα αυτοκίνητα να κάνουν.   

 

Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76
Toyota Land Cruiser GDJ76