Η GTD είναι η ισχυρότερη Mustang που φτιάχτηκε ποτέ

To Ford Mustang GTD έρχεται με απόδοση που υπολογίζεται μεγαλύτερη των 800 ίππων, αεροδυναμική αγώνων και εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων

Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD
Ford Mustang GTD

Την αγωνιστική της φιλοσοφία και τεχνογνωσία στον δρόμο φέρνει η Ford με την παρουσίαση του Ford Mustang GTD που είναι το ισχυρότερο Mustang που φτιάχτηκε ποτέ. Η απόδοσή του ακόμη δεν μπορεί να ανακοινωθεί, αλλά υπολογίζεται να ξεπερνά τους 800 ίππους που το καθιστούν ένα θηριώδες muscle car. Ακριβώς δηλαδή αυτό που έχει κανείς στο μυαλό του, όταν ακούει το όνομά του. 

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Monterey Car Week και είναι ουσιαστικά η έκδοση δρόμου του αγωνιστικού Mustang GT3. Αυτό το απεικονίζει ξεκάθαρα το όνομά του, GTD ονομάζεται η κατηγορία στην οποία συμμετέχει το αγωνιστικό Mustang στο πρωτάθλημα του IMSA στην Αμερική και ξέρεις κάτι; Αυτό το "πολιτικό" Mustang μπορεί να είναι και λίγο καλύτερο από εκείνο το αγωνιστικό. 

Ford Mustang GTD

Ο λόγος είναι πως έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία στους αγώνες απαγορεύονται. Αυτά είναι τα ελεγχόμενα υδραυλικά και συνεπώς κινούμενα εμπρός πτερύγια, μια σχάρα κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και ένα ενεργό πίσω πτερύγιο, που λειτουργεί σαν το DRS της Formula 1. 

Οι φήμες ήθελαν το Mustang GTD να έχει κινητήρα στο κέντρο, όμως δεν επιβεβαιώθηκαν. Έτσι ο V8 των 5,2 λίτρων θα βρίσκεται εκεί που τον περιμένει κανείς, κάτω από το άγριο εμπρός καπό. Θα λειτουργεί πάνω από τις 7.500 σ.α.λ. και θα "αναπνέει" από μια εξάτμιση τιτανίου. 

Ford Mustang GTD

Θα συνεργάζεται με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, οκτώ σχέσεων. Η Ford επέλεξε να το τοποθετήσει πίσω ώστε να είναι κοντά στο διαφορικό και να συνεργάζεται με έναν άξονα από ανθρακονήματα αλλά να εξυπηρετήσει και στην ισορροπημένη κατανομή του βάρους. Αυτό βέβαια σημαίνει πως δεν υπάρχει πλέον χώρος αποσκευών καθώς εκεί βρίσκονται διάφορα εξαρτήματα για τη λειτουργία του κιβωτίου αλλά και της ανάρτησης, τα οποία ψύχονται από τις εισαγωγές αέρα στο πίσω μέρος.

Ford Mustang GTD

Ακριβώς επειδή η χρήση του είναι σχεδόν βέβαιο πως θα είναι σε κάποια πίστα αγώνων η ανάρτηση επιτρέπει διάφορες ρυθμίσεις για να προσαρμόζεται στις ανάγκες και το στυλ κάθε οδηγού. Το ίδιο ισχύει και με το traction control που μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζει στην κάθε πίστα.

Ford Mustang GTD

Το Ford Mustang GTD θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό κομματιών και θα είναι διαθέσιμο στα τέλη του 2024 ή στις αρχές του 2025. Η Ford δεν ανακοίνωσε την τιμή του, αλλά μην περιμένεις κάτι πολύ λιγότερο απο 300.000 ευρώ. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network