H νέα Porsche 718 Spyder RS είναι η τελευταία τους είδους της με θερμικό κινητήρα

Με όπλο της το μειωμένο βάρος, τους 493 ίππους και την υφασμάτινη οροφή η νέα Porsche 718 Spyder RS είναι η τελευταία 718 με θερμικό κινητήρα

Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS
Porsche 718 Spyder RS

H νέα Porsche 718 Spyder RS είναι μια Porsche Cayman GT4 RS αλλά με υφασμάτινη οροφή που ανοιγοκλείνει χειροκίνητα. Όπως και στην περίπτωση της Porsche 911 GT3 RS η φιλοσοφία είναι να παραμείνει ο κινητήρας χωρίς να πιεστεί και να αναζητηθεί η εξέλιξη σε άλλους τομείς. Εν προκειμένω το βάρος και  την αεροδυναμική. Εξάλλου είναι το πιθανότερο πως αυτή θα είναι η τελευταία 718 με θερμικό κινητήρα, οπότε γιατί να ασχοληθεί μαζί του η Porsche;

Porsche 718 Spyder RS

Τι σημαίνει μειωμένο βάρος; 

Μειωμένο βάρος σημαίνει πρώτα από όλα ελαφρύτερο πανί για την υφασμάτινη οροφή. Συγκεκριμένα κατά 7,6 κιλά σε σχέση με την απλή Porsche 718 Spyder, καθώς το συνολικό βάρος της οροφής της 718 Spyder RS είναι 18,3 κιλά.

Διαβάστε Επίσης

Αντιστοίχως και ακόμη περισσότερο μάλιστα, είναι ελαφρύτερη από την οροφή της 718 Boxster. Η οροφή βεβαίως λειτουργεί χειροκίνητα, χωρίς μηχανισμούς και μοιάζει με τέντα, όπως εξάλλου αρμόζει αλλά και  επιβάλει ο χαρακτήρας της Spyder RS. 

Porsche 718 Spyder RS

Συνολικά το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.410 κιλά, που είναι 40 κιλά λιγότερα από την απλή 718 Spyder και αυτό θεωρείται τιμή, αρκετά σημαντική να επηρεάσει την αποδοτικότητα.  

Porsche 718 Spyder RS

Κινητήρας; 

Την αποδοτικότητα την οποία ορίζει ο 4λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας που έχουμε δει στην Porsche 911 GT3. Οι 493 ίπποι στέλνουν την 718 Spyder RS στο 0-100km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και τη διαχείριση αυτών, μαζί φυσικά με τα 450 Nm ροπής, έχει το PDK αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων που είναι η μοναδική επιλογή όσον αφορά τα κιβώτια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  

Porsche 718 Spyder RS

Και αεροδυναμικά, τι γίνεται; 

Χρησιμοποιώντας ως πρότυπο την 718 Cayman GT4 και την επιδέξια αεροδυναμική της, η Porsche λέει (και το βλέπουμε κιόλας) ότι η 718 Boxster RS διαθέτει ένα σχεδόν πανομοιότυπο εμπρός μέρος. Το εμπρός καπό είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και διαθέτει έναν μεγάλο αεραγωγό πάνω από τον προφυλακτήρα για βελτιωμένη ροή αέρα. Ένα ζευγάρι αεραγωγών επίσης, ενισχύει την ψύξη των φρένων χωρίς να βλάπτει τον συντελεστή οπισθέλκουσας.

Porsche 718 Spyder RS

Στα εξωτερικά άκρα του προφυλακτήρα έχουν προστεθεί sideblades για αυξημένη κάθετη δύναμη και η Porsche μείωσε το χείλος της εμπρός αεροτομής, επειδή η Spyder RS δεν διαθέτει την τεράστια πίσω πτέρυγα της GT4 και όπως καταλαβαίνεις, η αεροδυναμική ισορροπία είναι απαραίτητη.

Διαβάστε Επίσης

Στη θέση της πίσω πτέρυγας, η Spyder RS διαθέτει μια επανασχεδιασμένη αεροτομή με ducktale αλλά κάπως μεγαλύτερη, από αυτή που υπάρχει στην 718 Spyder. 

Porsche 718 Spyder RS

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επισήμως στο Goodwood Festival of Speed, τον Ιούλιο, όπου αναμένεται ξεχωριστή πρώτη δημόσια εμφάνιση.

Διαβάστε ακόμα:
 - Γιατί το Tesla Cybertruck δεν θεωρείται ασφαλές για την Ευρώπη
 - 70 χρόνια Ράλλυ Ακρόπολις: Αυτές είναι οι ειδικές του 2023
 - Το μυστικό για να εμπιστευτούμε τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού
 - Τιμή ρεκόρ για το Nissan R34 Skyline GT-R του Paul Walker από το Fast and Furious (εικόνες)

Best of Network