Ickx K2: Κινεζο-ιταλικό off road με σούπερ χαμηλή τιμή

To Ickx K2 είναι το νέο κινέζικο όχημα εκτός δρόμου που θα διατεθεί σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης -μέσω ιταλίας- και θα έχει σούπερ χαμηλή τιμή

Οι κινέζοι είναι μανούλες στο να δημιουργούν μοντέλα υβρίδια –και όχι υβριδικά- αν έχουν κάποιον μεγάλο πελάτη να τα πουλήσουν. Στην περίπτωση του SUV με την δυσανάγνωστη –που να την προφέρεις κιόλας– ονομασία Ickx K2, ο μεγάλος πελάτης είναι η ιταλική εταιρεία DR Automobiles που ιδρύθηκε το 2006 και μεταπουλά κινέζικα μοντέλα, κυρίως της Geely, με τα σήματα DR στην ιταλική αγορά.

Η γκάμα DR περιλαμβάνει 6 μοντέλα μοντέλα SUV διαφορετικών διαστάσεων, ένα city car και ένα pick up. Σε αυτή τη γκάμα θα έρθει να προστεθεί και το νέο Ickx K2 πιθανόν με κάποια ονομασία DR.

Ουσιαστικά εδώ έχουμε ένα κλασικό off road με αμάξωμα και επιμέρους στοιχεία εμφάνισης που παραπέμπουν στην σύζευξη ενός Jeep Wrangler κι ενός Land Rover. Η εταιρεία ισχυρίζεται πως η βάση εξέλιξης προέρχεται από ένα επίσης κινέζικο υβρίδιο, το BAIC BJ40.

Τιμή κελεπούρι

Και επειδή το Ickx K2 θα κυκλοφορήσει στην ιταλική αγορά έναντι της τιμής των 54.500 ευρώ,  ο κινητήρας που επιλέχθηκε είναι ένας diesel στα 2.0 λίτρα με απόδοση 159 ίππων –και όχι 160 ίππων για να το στρογγυλέψουμε– με ροπή 380 Nm.

Το καλύτερο χαρακτηριστικό του όλου πακέτου είναι το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, αν μας ρωτάτε. Διότι από επιδόσεις, τα δεδομένα είναι απογοητευτικά. Τελική ταχύτητα έως τα 160 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση 10,3 λίτρα/100 χλμ. δεν είναι νούμερα για τα οποία μπορείς να κομπάζεις. Εντάξει υπάρχει η δικαιολογία του υπέρβαρου της κατασκευής που φθάνει στα 2.180 κιλά, όμως ακόμα και έτσι δεν έχουμε μπροστά μας αυτό που θα θέλαμε.

Ιδανικό για περιπέτεια

Στα λοιπά στοιχεία, έχουμε κάποια καλύτερα αποτελέσματα. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 22 εκατοστά όπου μαζί με τους τροχούς διαμέτρου 20 ιντσών προκαταβάλλουν για προσπέλαση εδαφών με έντονες ανωμαλίες. Σε αυτό συνηγορούν και τα χαρακτηριστικά που δίνει η εταιρεία για το μοντέλο με τη γωνία προσέγγισης στις 37 μοίρες και τη γωνία αναχώρησης στις 31 μοίρες.

Παράλληλα, η τετρακίνηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικά μπροστά και πίσω εξασφαλίζει πως ακόμα και στα δύσκολα δεν θα κολλήσει σε τερέν με μειωμένη πρόσφυση. Τέλος, μολονότι πίσω υπάρχει άξονας, η μπροστινή διάταξη της ανάρτησης αποτελείται από διπλά ψαλίδια.

Το Ickx K2 με την προαναφερθείσα τιμή διαθέτει ένα στάνταρντ πλούσιο πακέτο εξοπλισμού που εκτός των άλλων περιλαμβάνει δερμάτινες επενδύσεις, διζωνικό κλιματισμό και οθόνη infotainment 12,3 ιντσών. Διαθέτει επίσης και αφαιρούμενη σκληρή οροφή τύπου Wrangler. Οπότε ο υποψήφιος αγοραστής το μόνο που θα έχει να επιλέξει είναι το χρώμα του αμαξώματος το οποίο βγαίνει σε μπλε ρουά (όπως το μοντέλο στις φωτογραφίες) και σε ασημί, μαύρο, κόκκινο και λαδί.

Η εισαγωγική εταιρεία έχει ως στόχο να λανσάρει το Ickx K2 και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές με πρώτη και καλύτερη την ισπανική. Για την Ελλάδα δεν υπάρχουν σχέδια προς το παρόν.

Διάβασε ακόμη:
- Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0L Hybrid 4x4: Γιατί αυτό και όχι το Corolla;
- Έμπορος μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έβγαλε όπλο σε επίσημο συνεργείο
Το αυτόνομο Van της GAC έρχεται από το μέλλον
- Defender: Πρεμιέρα για το νέο όνομα με 8θέσιο V8

Ickx K2
Ickx K2
Ickx K2
Ickx K2
Ickx K2
Ickx K2
Ickx K2
Ickx K2