Hyundai: Κυλιόμενη οθόνη τριών διαφορετικών διαστάσεων

Μια επαναστατική λύση εξερευνά η Hyundai για τις οθόνες των μελλοντικών μας αυτοκινήτων, τις οποίες θα μπορούμε να τις αναδιπλώνουμε σε ρολό

Οι οθόνες είναι το αξεσούαρ των νέων αυτοκινήτων που λατρεύουμε να μισούμε. Πολλές, περισσότερες, υπερβολικά πολλές μερικές φορές και συνήθως όλο και μεγαλύτερες γιατί έτσι έχουμε συνηθίσει στους υπόλοιπους χώρους που κινούμαστε, πέραν των αυτοκινήτων. Όμως με την εφεύρεση της Mobis που είναι το high end θυγατρικό τμήμα της Hyundai και έχει φτιάξει αυτούς τους εντυπωσιακούς τροχούς, τώρα (σε μερικά χρόνια δηλαδή) θα μπορούμε να τις εξαφανίζουμε κιόλας, καθώς θα είναι κυλιόμενες. 

Κυλιόμενη οθόνη που μαζεύεται σε ρολό 

Η Mobis αναπτύσσει ένα ιδιαίτερο σύστημα, χάρη στο οποίο το αυτοκίνητο θα έχει μια οθόνη, την οποία θα μπορούμε να απολαύσουμε σε οποιοδήποτε μέγεθος επιθυμούμε. Οι νέες λεπτές οθόνες επιτρέπουν κάτι τέτοιο και κυρίως επιτρέπουν την οθόνη να μαζεύεται σε ένα ρολό όταν δεν την χρειαζόμαστε ή όταν απλώς είναι εκτός λειτουργίας. 

Η κυλιόμενη οθόνη διαθέτει μια οθόνη που αναδιπλώνεται προς τα πάνω και προς τα κάτω κατά την εμφάνιση των πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένου του πλοηγού. Η οθόνη εξαφανίζεται όταν σβήνει ο κινητήρας - οι χρήστες που οδηγούν μπορούν να κυλήσουν την οθόνη προς τα πάνω μόνο κατά ένα τρίτο της οθόνης με τις ελάχιστες απαιτούμενες πληροφορίες οδήγησης.

Η οθόνη αναδιπλώνεται στα δύο τρίτα όταν χρησιμοποιείται η πλοήγηση - μπορεί να μεταβεί σε λειτουργία πλήρους οθόνης με αναλογία διαστάσεων 16:9 για να παρακολουθείτε βίντεο ενώ το όχημα είναι σταθμευμένο ή όταν φορτίζετε ένα ηλεκτρικό όχημα.

Φτάνει έως και 30 ίντσες 

Η κυλιόμενη οθόνη της Mobis διατίθεται σε ανάλυση QHD ή υψηλότερη. Η εταιρεία εξηγεί ότι μπορεί να κατασκευάσει οθόνες μεγέθους 30 ιντσών ή και περισσότερο. Το μεγαλύτερο χαρακτηριστικό της κυλιόμενης οθόνης είναι η ελαφριά δομή της με ελάχιστο όγκο. Απαιτούνται μόνο 12 cm (περίπου 4,7 ίντσες) βάθος για την εγκατάσταση της κυλιόμενης οθόνης κοντά στο κάθισμα του οδηγού.

Διάβασε ακόμη:
Το ψηφιακό Cupra DarkRebel μπορείς να το σχεδιάσεις εσύ
- Πόσο εύκολο είναι να κλαπεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
- Πωλείται η σπανία Ferrari 275 GTB/4 του Steve McQueen
- Η BYD θεωρεί ανέφικτη την αυτόνομη οδήγηση