Η BYD θεωρεί ανέφικτη την αυτόνομη οδήγηση

Η BYD, ηγέτης των ηλεκτρικών στην αγορά της Κίνας, εκτιμά σύμφωνα με εκπρόσωπό της πως η πλήρως αυτόνομη οδήγηση είναι “ουσιαστικά αδύνατη”

Αυτόνομη οδήγηση

Στις αρχές του 2023, η Mercedes έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που προσέφερε στις ΗΠΑ σύστημα υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 3 (αν και περιορισμένο στα 65 km/h), ενώ η Tesla και ο Elon Musk διαφημίζουν εδώ και καιρό τα οφέλη της αυτόνομης οδήγησης. Πρόσφατα μάλιστα, ο Musk έφτασε στο σημείο να υπονοήσει ότι η Tesla θα μπορούσε στην πραγματικότητα να πουλάει αυτοκίνητα με μηδενικό κέρδος και στη συνέχεια να βγάζει χρήματα από το λογισμικό της για αυτόνομη οδήγηση.

Διαβάστε Επίσης

Βέβαια το γεγονός ότι δύο από τα πιο δυνατά σημεία πώλησης της Tesla, τα Autopilot και Full Self-Driving, τα οποία συγκεντρώνουν την προσοχή τόσο των οπαδών όσο και των επικριτών της αμερικανικής εταιρείας, εξακολουθούν να θεωρούνται χαρακτηριστικά υποστήριξης οδηγού επιπέδου 2. Και κάπου εδώ είναι που μπαίνει στην κουβέντα και η κινεζική BYD, που αυτή τη στιγμή, αποτελεί τη Νο.1 σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων εταιρεία στην Κίνα.

BYD

Η BYD λοιπόν, θεωρεί πως η πλήρως αυτόνομη οδήγηση είναι "ουσιαστικά αδύνατη" και ότι η τεχνολογία πίσω από τέτοια συστήματα υποβοήθησης οδηγού θα ήταν καλύτερα αν προσαρμόζονταν στην διαδικασία της κατασκευής των αυτοκινήτων. Σε δηλώσεις του στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης, ο Li Yunfei, εκπρόσωπος της BYD, δήλωσε ότι τα αυτόνομα οχήματα αποτελούν μια μάλλον λανθασμένη κατεύθυνση στους κόλπους της αυτοκινητοβιομηχανίας, προσθέτοντας ότι σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος όπου θα εμπλέκονταν αυτόνομο όχημα, θα ήταν δύσκολο να εντοπιστεί ποιος φταίει.

Φωτογραφίζοντας την Tesla

Αφήνοντας να εννοηθεί πως αναφέρεται στην Tesla χωρίς όμως να την κατονομάσει, ο Yunfei δήλωσε επίσης πως πολλές βιομηχανίες και επιχειρήσεις που επενδύουν πολλά χρήματα σε αυτή την τεχνολογία, "μετά από επενδύσεις πολλών ετών θα αποδειχθεί ότι αυτή δεν οδηγεί πουθενά".

Στην Κίνα, τα αυτόνομα αυτοκίνητα ρυθμίζονται σε μεγάλο βαθμό από την κυβέρνηση, με την έννοια ότι απαγορεύεται η πώλησή τους στο κοινό. Ωστόσο, μετά από αρκετές προσπάθειες, ορισμένες εταιρείες έχουν λάβει προσωρινές εγκρίσεις από τις τοπικές αρχές σε ορισμένα προάστια του Πεκίνου, της Σαγκάης και άλλων πόλεων για τη λειτουργία αυτοκινούμενων ταξί.

Διάβασε ακόμη: 
- H Honda εξαπολύει ηλεκτρική επίθεση με 3 νέα concepts
- Cupra Tavascan: Ηλεκτρικό coupe SUV με 550 χλμ. αυτονομίας
- George Best: Ένας rock star του ποδοσφαίρου και τα αυτοκίνητά του
- Δεν φτάνει ούτε το Τζόκερ για την Ferrari 275 GTB/4 του Steve McQueen

Best of Network