Η Jaguar ετοιμάζει ένα ριζοσπαστικό ηλεκτρικό GT και δύο ακόμα νέα μοντέλα

H Jaguar ετοιμάζει τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα για τα επόμενα χρόνια. Το πρώτο από αυτά θα είναι ένα τετράθυρο GT επιδόσεων με μεγάλη αυτονομία που θα παρουσιαστεί τον επόμενο χρόνο

Jaguar sima

Η Jaguar Land Rover επενδύει περίπου 1.13 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη της νέας πλατφόρμας Jaguar Electrified Architecture (JEA) για τις μελλοντικές Jaguar, καθώς η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως θα πουλά μόνο ηλεκτρικά μοντέλα μετά το 2025. Συνολικά, ο όμιλος JLR επενδύει περί τα 17 δισ. ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια στον εξηλεκτρισμό της γκάμας μοντέλων των Jaguar, Range Rover και Land Rover.

Ειδικά για την Jaguar έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια ένα πρόγραμμα εξέλιξης με την ονομασία Project Renaissance που θα φέρει στο προσκήνιο τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων που θα προσφέρει αυτονομία έως 700 χλμ. και θα κοστίζει περίπου 115.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το ταχύτερο στη γκάμα Jaguar και ήδη τρεις σχεδιαστικές ομάδες έχουν δημιουργήσει 18 προτάσεις αυτοκινήτων από τις οποίες θα βγει το τελικό σχέδιο.

Διαβάστε Επίσης

Το ηλεκτρικό μοντέλο GT παραγωγής που θα προκύψει θα είναι ένα από τα τρία που αναμένουμε από την Jaguar τα επόμενα χρόνια. Θα παρουσιαστεί το 2024 με τις πρώτες παραδόσεις σε πελάτες να γίνονται από το 2025.

Jaguar lifestyle

Ο Gerry McGovern, υπεύθυνος του δημιουργικού τμήματος της JLR δήλωσε σχετικώς: "H Jaguar αλλάζει την εικόνα της αρχής γενομένης από το λανασάρισμα ενός νέου τετράθυρο ηλεκτρικού GT που θα είναι πληθωρικό και θα έχει εντυπωσιακή σχεδίαση. Αυτή θα είναι μια κομβική στιγμή στην ιστορία της Jaguar. Τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας θα βασίζονται στη φιλοσοφία του ιδρυτή της Jaguar, Sir William Lyons όπου ήθελε τα αυτοκίνητα της μάρκας να μην μοιάζουν με οτιδήποτε κυκλοφορεί στους δρόμους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν η E-Type που στην εποχή της έμοιαζε σα να έπεσε από το διάστημα".

Ερωτηθείς για το αν ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων Jaguar τα τελευταία χρόνια ήταν αποτυχημένος, ο McGovern είπε ότι δεν ήταν. "Τα σχέδια δεν ήταν κακά, αλλά απευθύνονταν σε μια πιο mainstream πελατειακή βάση", συμπλήρωσε.

Διαβάστε ακόμα:
 - Πρώτες εικόνες του νέου Renault Clio-τι έχει αλλάξει
 - Αρκούδα διέρρηξε αυτοκίνητο και ήπιε 69 κουτάκια αναψυκτικά
 - Video: Συνοδηγοί στο συγκλονιστικό T.50 του Gordon Murray
 - Θανατηφόρο τροχαίο με Tesla σε ημιαυτόνομη λειτουργία

Best of Network