Στο Μουσείο της Mercedes σε περιμένει ο Juan Manuel Fangio

Ένα χάλκινο άγαλμα του Juan Manuel Fangio σε φυσικό μέγεθος υποδέχεται τους επισκέπτες στο Μουσείο της Mercedes στην Στουτγκάρδη

Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum
Juan Manuel Fangio Mercedes Museum

Η Mercedes δεν περιφρονεί, σε καμία περίπτωση την πλούσια κληρονομιά της και συχνά μας συστήνει διάφορα εκθέματα που στολίζουν το Μουσείο της στην Στουτγκάρδη. Εξάλλου εκεί μέσα πάντα μπορείς να βρεις ένα σπουδαίο highlight όπως αυτό το αυτοκίνητο τηλεμετρίας ή διαφορα πειραματικά, γύρω από την ασφάλεια, μοντέλα. Το πιο πρόσφατο είναι ένα χάλκινο άγαλμα του Juan Manuel Fangio, του ανθρώπου που αποτελεί το αγωνιστικό ίνδαλμα της πρώτης εποχής του motorsport στον κόσμο και έχει συνδέσει το όνομά του με πέντε τίτλους στα πρώτα χρόνια της Formula 1

Juan Manuel Fangio Mercedes Museum

Το άγαλμα έχει κατασκευαστεί σε φυσικό μέγεθος, έτσι ώστε να δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με έναν από τους πιο διάσημους οδηγούς αγώνων όλων των εποχών. Μάλιστα μπορεί κανείς να καθίσει πίσω από το τιμόνι του Ασημένιου Βέλους που οδηγούσε ο μεγάλος Αργεντινός οδηγός. Η μοναδική σημείωση είναι πως δεν βρίσκεται μέσα στο μουσείο της Mercedes αλλά ακριβώς μπροστά από το κτίριο.

Juan Manuel Fangio Mercedes Museum

Σε φυσικό μέγεθος είναι βεβαίως και η Mercedes-Benz W196, το μονοθέσιο του Fangio. H σύνθεση δημιουργήθηκε το 2006 και ο Fangio ακουμπάει με το δεξί του χέρι το τιμόνι του θρυλικού μονοθεσίου της Mercedes. Στο άλλο χέρι κρατάει το κράνος του και στέκεται δίπλα με το αριστερό του πόδι πάνω στο πλαϊνό μαρσπιέ, σε μια στάση που κάνει τον επισκέπτη να αισθάνεται πως είναι έτοιμος να μπει στη θέση του οδηγού και να αγωνιστεί.  

Διαβάστε Επίσης

Μια φωτογραφία που δεν πρέπει να χάσεις

Είναι μια καταπληκτική στάση που προτρέπει τον θεατή να καθίσει στο μονοθέσιο του 1955. Αυτό αποδεικνύεται αυτόματα αν παρατηρήσει κάποιος την υφή του τιμονιού, στο οποίο ο χαλκός παραμένει γυαλιστερός εξαιτίας των χιλιάδων χεριών που το έχουν αγγίξει για να δημιουργήσουν μια σπουδαία αναμνηστική φωτογραφία.

Πρέπει ο άλλος να είναι πολύ βιαστικός ή αδιάφορος για να χάσει την ευκαιρία για μια selfie ή μια φωτογραφία και το Μουσείο της Mercedes δεν το επισκέπτονται άνθρωποι που ανήκουν στις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Juan Manuel Fangio Mercedes Museum

Έξι αγάλματα

Το γλυπτό του Juan Manuel Fangio με το μονοθέσιό του είναι εκμαγείο ενός μνημείου που βρίσκεται στην πίστα της Βαρκελώνης. Το έργο δημιουργήθηκε από τον Καταλανό καλλιτέχνη Joaquim Ros i Sabaté για λογαριασμό της Real Automóvil Club de Cataluna (RACC). Το γλυπτό εντυπωσίασε και η DaimlerChrysler Classic ξεκίνησε αμέσως να δημιουργεί περαιτέρω εκδόσεις σε συμφωνία με τον καλλιτέχνη.

Υποστηρικτές του έργου είναι το Ίδρυμα Fangio στο Balcarce της Αργεντινής, όπου γεννήθηκε ο οδηγός και ως επιπλέον χορηγός η πετρελαϊκή εταιρεία Repsol YPF, η γνωστή σημερινή Repsol. Τα εκμαγεία κατασκεύασε φημισμένο χυτήριο της Ισπανίας.

Juan Manuel Fangio Mercedes Museum

Ο σπουδαίος Juan Manuel Fangio 

Ο Juan Manuel Fangio κατέκτησε συνολικά πέντε τίτλους στην πρώιμη εποχή της Formula 1 με αγωνιστικά αυτοκίνητα από τέσσερις διαφορετικές φίρμες. Την Alfa Romeo, την Maserati, την Ferrari και την Mercedes. Το 1954 και το 1955 αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής με το αγωνιστικό Mercedes-Benz W 196 R και έτσι άφησε το στίγμα του στη δεύτερη γενιά των Ασημένιων Βελών όσο κανείς άλλος οδηγός. Είχε στην διάθεσή του την μία από τις δύο εκδόσεις της Mercedes-Benz W 196 R που υπήρχαν και χρησιμοποιούνταν αναλόγως με την πίστα όπου διεξαγόταν ο αγώνας.

Η μία, με ελεύθερους τροχούς, όπως αυτή που βλέπουμε στο γλυπτό, για διαδρομές με στροφές και η άλλη με βελτιωμένο αμάξωμα για πίστες με κεκλιμένη χάραξη υψηλών ταχυτήτων. Ο οκτακύλινδρος εν σειρά κινητήρας απέδιδε έως και 290 ίππους από 2.497 cc και έστελνε το αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητες σχεδόν 300 km/h. Στο Μουσείο της Mercedes-Benz παρουσιάζονται και οι δύο εκδόσεις ως πρωτότυπα.

Juan Manuel Fangio Mercedes Museum

Best of Network