Η ζήτηση της Ferrari Purosangue ξεπερνά τις προσδοκίες

To 2022 ήταν τόσο καλό για την Ferrari που θα δώσει 13.500 ευρώ μπόνους σε 5.000 υπαλλήλους και έρχεται το 2023 με την ζήτηση για την Ferrari Purosangue να είναι τεράστια

H Ferrari ολοκλήρωσε με εξαιρετική επιτυχία το 2022, όσον αφορά τα εμπορικά της αποτελέσματα. Τα 13.221 αυτοκίνητα που πούλησε σήμαναν μια αύξηση στο μερίδιο αγοράς των πωλήσεων, που όμοιά της είχε να ζήσει το Maranello εδώ και μια δεκαετία. Σε σχέση με το 2021 για παράδειγμα η αύξηση των πωλήσεων ήταν της τάξης του εκπληκτικού 18,5%. Συνεπώς ο Benedetto Vigna έχει κάθε λόγο να είναι ευτυχής και να το γιορτάζει, καθώς επίσης να κοιτά και το εγγύς μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία, αφού υπάρχει και η Ferrari Purosangue που έρχεται να επιτελέσει συγκεκριμένο σκοπό.

Παχυλό μπόνους

Το πρώτο σκέλος, αυτό των εορτασμών, το σφράγισε ο επικεφαλής της Ferrari με ένα γερό μπόνους στους υπαλλήλους στο Maranello. Σχεδόν 5.000 εργαζόμενοι στην Scuderia θα λάβουν από 13.500 ευρώ ως επιβράβευση για τις υπηρεσίες τους που συνετέλεσαν στην εμπορική επιτυχία του 2022. Βέβαια να ξέρεις πως στην Ferrari το μπόνους στους υπαλλήλους δεν είναι πρωτάκουστο, ούτε απαραιτήτως σημαίνει κάτι για την εταιρεία, καθώς είναι κάτι που γίνεται κάθε χρόνο. Για την ακρίβεια, το σημαντικό είναι πως το μπόνους που αφορά το 2022 είναι αυξημένο κατά 12.5% σε σχέση με εκείνο που είχαν λάβει για το 2021. 

Ενθουσιασμός λόγω Purosangue

Στην αύξηση συντελεί, εν πολλοίς και ο ενθουσιασμός που συνοδεύει την παραγωγή της Ferrari Purosangue και κυρίως της ζήτησή της. "Το ενδιαφέρον για την Purosangue είναι εξαιρετικά υψηλό. Πολυ μεγαλύτερο από τις προσδοκίες", επεσήμανε ο Vigna, ανήμπορος να κρύψει τον ενθουσιασμό και την αναμονή που υπάρχει στο Maranello. Για την Purosangue ήδη έχει κλείσει το βιβλίο παραγγελιών, καθώς η αναμονή φτάνει τα δύο χρόνια. Το SUV, που η Ferrari δεν θέλει να το λέμε SUV, είναι μόνο η αρχή μιας πορείας που θα φέρει στην Scuderia άλλα 14 μοντέλα μέχρι το 2026 και μόλις το 40% αυτών θα κινούνται αποκλειστικά από θερμικούς κινητήρες. 

Για το 2023 πρέπει να περιμένουμε μια ανοιχτή έκδοση της Ferrari Roma και ενδεχομένως και ένα μοντέλο με έναν V12 κινητήρα στο εμπρός τμήμα, όπως η 812 που παρέλαβε πριν μερικές εβδομάδες ο Carlos Sainz Jr.