Το Audi activesphere είναι αυτόνομο, ηλεκτρικό κουπέ SUV που γίνεται pick up

Ναι, είναι πρωτότυπο αυτό το ηλεκτρικό off road κουπέ SUV που μόλις παρουσιάστηκε αλλά δες το καλά γιατί έτσι θα είναι το εσωτερικό των Audi σε -πολύ- λίγα χρόνια

Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere
Audi activesphere

Είναι το τέταρτο παιδί μιας οικογένειας πρωτοτύπων που έχει έρθει από το μέλλον και μαζί με τα αδέλφια του μας δείχνει την επόμενη μέρα της Audi. Το λένε Audi activesphere και όπως θα διαβάσεις και θα δεις παρακάτω κινείται οριακά στο φάσμα των transformers αλλά δεν πετάει -τουλάχιστον εξ όσων γνωρίζουμε και αποκάλυψε η Audi.  

Audi activesphere

Ηλεκτρικό οff road SUV κουπέ που γίνεται pick up

"Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος". Θα μπορούσε να είναι ατάκα στελέχους της Audi στην παρουσίαση του activesphere και δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι η Audi το πέτυχε. Είναι ένα από τα πλέον έξυπνα χαρακτηριστικά του πρωτοτύπου. Πρόκειται για ένα off road SUV κουπέ αυτοκίνητο αλλά μπορεί να γίνει pick up για να ικανοποιήσει διαφορετικές ανάγκες.


Ας πούμε ότι το πίσω παρμπρίζ μαζεύεται και αποκαλύπτεται το πάτωμα του χώρου αποσκευών. Μετά σηκώνεται ένα τζάμι πίσω από τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων και έτσι η καμπίνα δεν μένει εκτεθειμένη στην ανοιχτή καρότσα. Κάπως έτσι από κουπέ γίνεται σαν διπλοκάμπινο pick up. Πραγματικά καινοτόμο και αν περάσει στην παραγωγή σίγουρα θα δώσει πόντους στο μοντέλο που θα φέρει αυτό το σύστημα. 

Audi activesphere

Φυσικά και είναι αυτόνομο επιπέδου 4

H οικογένεια sphere της Audi δεν είχε sportsback off road SUV και τώρα με το activesphere απέκτησε. Μέχρι τώρα λογικά θα ξέρεις ότι αν κάτι χαρακτηρίζει αυτήν την οικογένεια πρωτοτύπων είναι ότι κινούνται με ρεύμα και κυρίως ότι σχεδιάζονται εξ αρχής με το γνώμονα την αυτόνομη οδήγηση.

Audi activesphere

Το εσωτερικό του activesphere δεν διαφέρει πολύ από τα άλλα της οικογενείας αν και εισάγει κάτι καινούργιο και αυτό είναι ένας συνδυασμός Επαυξημένης και Μικτής Πραγματικότητας. Για την Μικτή Πραγματικότητα στην αυτοκίνηση έχουμε γράψει εδώ με αφορμή την BMW M2. Στο βίντεο μπορείς να δεις πώς ακριβώς η Audi συνδυάζει τρεις πραγματικότητες και είναι εντυπωσιακό. 


Ως αυτόνομο έχει ένα χαρακτηριστικό που έχουμε ξαναδεί: η καμπίνα σαλόνι δεν έχει τιμόνι, πίνακα οργάνων και πεντάλ. Εκτός αν αποφασίσεις να εμπλακείς. Τότε αναδύονται όλα και παίρνεις την κατάσταση στα χέρια σου, όπως συμβαίνει στην αυτοκίνηση εδώ και περίπου 120 χρόνια.

Audi activesphere

Audi activesphere

Ηλεκτρικό είπες. Χαρακτηριστικα;

Είπαμε ότι είναι ένα ηλεκτρικό off road κουπέ SUV αλλά δεν είπαμε πόσο μεγάλο είναι. Και είναι πολύ. Φθάνει σχεδόν τα 5 μέτρα σε μήκος (4,98 μ. συγκεκριμένα), πλάτος περίπου 2,07 μέτρα και ύψος 1,60 μ. -το οποίο δεν είναι πολύ για ένα μεγάλο off road αυτοκίνητο. Όπως θα κατάλαβες μεγάλο είναι και το μεταξόνιο που φθάνει τα 2,96 μέτρα γιατί τα αυτόνομα του μέλλοντος θέλουν να τονίζουν το αίσθημα ευρυχωρίας στους επιβάτες.

Audi activesphere

Οι τροχοί είναι 22 ιντσών και όταν κινείσαι εκτός δρόμου ανοίγουν για καλύτερο εξαερισμό ενώ στον αυτοκινητόδρομο γίνονται κλειστού τύπου για καλύτερη αεροδυναμική. Εδώ να τονίσουμε ότι αλλάζει και η απόσταση του οχήματος από το δρόμο. Από 4 εκατοστά στο ελάχιστο μέχρι 20,8 το μέγιστο ύψος.

Audi activesphere

Και αφού είναι off road δεν μπορούσε να μην είναι Quattro. Έχει δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν στο μπροστά και έναν στον πίσω άξονα- που με το κατάλληλο λογισμικό λειτουργούν όπως πρέπει, σαν να έχεις μπλοκέ διαφορικά.

Audi activesphere

Το activesphere στηρίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) που εξέλιξε η Audi μαζί με την Porsche και ναι, σε αυτήν την πλατφόρμα θα στηρίζονται τα ηλεκτρικά Audi από τα τέλη του 2023 και φυσικά είναι αρχιτεκτονικής 800 Volt -όπερ σημαίνει ταχύτατη φόρτιση. Η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων είναι 435 ίπποι (350 kW) με ροπή 720 Nm και παίρνουν ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh. Αυτό σημαίνει αυτονομία περίπου 600 χιλιομέτρων. 

ΤΗΕ FUTURE OF DRIVING

Όταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Best of Network