H Alpina το θέτει κάπως κομψά: "για περισσότερα από 50 χρόνια, η Alpina αποτελεί μια μικρή αντίθεση στη μαζική αγορά αυτοκινήτων". Ο επίσημος βελτιωτής της BMW, η οποία πρόσφατα προχώρησε στην απόκτησή της, έχει παρουσιάσει κατά το παρελθόν μερικά πολύ ξεχωριστά δείγματα γραφής. Όπως αυτό που έχεις μπροστά σου. Η νέα B5 GT όμως, κατέχει μια ακόμη πιο ξεχωριστή θέση στην ιστορία της Alpina, καθώς είναι η ισχυρότερη BMW με τα λογότυπά της που κατασκευάστηκε ποτέ, τίτλος που μοιράζεται με την Alpina B8 Gran Coupe.
630 ίπποι είναι αρκετοί;
Τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται με τον V8 twin-turbo 4.4lt της BMW, η απόδοση του οποίου μετά τις επεμβάσεις της Alpina, ανέρχεται σε 630 ίππους. Την ίδια ώρα, η ροπή φτάνει τα 850Nm. H αύξηση της ισχύος επιτυγχάνεται μέσω της βελτιστοποίησης της εισαγωγής αέρα, βελτιώσεων στη μονάδα ECU και στην πίεση πλήρωσης του turbo.

Η Alpina αναφέρει πως οι μηχανικοί της επικεντρώθηκαν στην "απόκριση και την απόδοση ισχύος" του V8, ενώ το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF, έχει επίσης υποστεί μερικές βελτιώσεις. Ως αποτέλεσμα, η Σειρά 5 sedan (B5 GT) χρειάζεται λιγότερο από 3,4sec για να φτάσει τα 100km/h, ενώ η Touring είναι λίγο πιο αργή με 3,6sec. Όσο για την τελική ταχύτητα, στην περίπτωση της sedan είναι 330km/h, ενώ στην επίσης πιο αργή Touring 320km/h. Βέβαια το αργή στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μάλλον σχετικό.

Προφανώς και καλύτερα φρένα
Αντιθέτως, το ζήτημα της επιβράδυνσης δεν είναι καθόλου σχετικό, με την Alpina να έχει τοποθετήσει δίσκους και δαγκάνες της Brembo σε όλους τους τροχούς μαζί με "ιδιαίτερα ανθεκτικά στη θερμότητα" τακάκια, με τη ρύθμιση να δίνει πιο άμεση αντίδραση στο πάτημα του πεντάλ. Όλα αυτά, βρίσκονται πίσω από τις σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών "Alpina Classic".

Πολύ μικρές παρεμβάσεις έχουν γίνει στην ανάρτηση σε σχέση με την Β5 (η οποία αποκτά προσαρμοζόμενα αμορτισέρ με προδιαγραφές Alpina και κοντύτερα, πιο σκληρά ελατήρια σε σχέση με την έκδοση της BMW). Επιπλέον, μια ενίσχυση του μπροστινού συστήματος που όπως υποστηρίζει η Alpina, βελτιώνει την ακρίβεια και την πληροφόρηση του τιμονιού. Η σπορ εξάτμιση ολοκληρώνει την εικόνα και φυσικά ενισχύει τον παραγόμενο ήχο από τον V8.

Τον οποίο, θα μπορείς να απολαμβάνεις σε ένα εσωτερικό προσαρμοσμένο στις δικές σου ιδιαίτερες προτιμήσεις. Η Alpina σου δίνει τη δυνατότητα επιλογής της εσωτερικής διακόσμησης στα μόλις 250 αντίτυπα της Β5 GT, με την sedan να κοστίζει €145.500 και την Touring €148.500. Κάπως έτσι λοιπόν συνεχίζεται η παράδοση της Alpina στην κατασκευή ειδικών εκδόσεων περιορισμένης παραγωγής, πολλές από τις οποίες έχουν γίνει συλλεκτικά αντικείμενα.