Το νέο Toyota Prius θα είναι πιο ασφαλές με συνδρομή

Αυξάνονται οι εταιρείες που δίνουν εξοπλισμό με συνδρομή μέσω αναβάθμισης λογισμικού. Νέα προσθήκη η Toyota η οποία σκέφτεται να εφαρμόσει τη νέα τάση

Το νέο Toyota Prius

BMW, Mercedes-Benz, Tesla και Polestar ήδη προσφέρουν έξτρα ισχύ, αυτονομία κ.α. μέσω αναβάθμισης λογισμικού με συνδρομή. Όπως φαίνεται σε αυτές τις φίρμες θα προστεθεί και η Toyota. Αυτή είναι η τάση που ξεκίνησε από την Tesla και σταδιακά επεκτείνεται και αποτελεί τακτική σε όλο και περισσότερες εταιρείες. 

Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με συνδρομή μέσω update

Ο τομέας χρηματοδοτικής μίσθωσης της Toyota δήλωσε ότι θα αρχίσει να προσφέρει over-the-air ενημερώσεις ασφαλείας στο νέο Prius, στοιχηματίζοντας ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει μια προσέγγιση -που πρωτοπορεί η Tesla- για να μειώσει τις τιμές χρηματοδοτικής μίσθωσης και να διατηρήσει τις αξίες των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτικής μίσθωσης θα απαιτεί από τους πελάτες να επιλέξουν μια υπηρεσία που αναμένεται να μειώσει τις μηνιαίες πληρωμές χρηματοδοτικής μίσθωσης κατά 10%, δήλωσε η θυγατρική εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης της Toyota.

Το νέο Toyota Prius
Το νέο Toyota Prius

Θα είναι η πρώτη φορά που η Toyota θα αναβαθμίσει τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος αποφυγής συγκρούσεων, για ένα αυτοκίνητο στο δρόμο, δήλωσε ο Shinya Kotera, πρόεδρος της Kinto, του τομέα leasing της Toyota στην Ιαπωνία.

Να θυμίσουμε ότι η Tesla έχει χρησιμοποιήσει συστηματικά ενημερώσεις λογισμικού over-the-air για να βελτιώσει την ταχύτητα φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων της, να ξεκλειδώσει μεγαλύτερη αυτονομία μπαταρίας και να διορθώσει ζητήματα ασφαλείας. Η Mercedes προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ, το ίδιο και η Polestar ενώ η BMW δίνει την δυνατότητα για αναβαθμίσεις στην υποβοήθηση οδηγού, θερμαινόμενα καθίσματα κ.α.

Η διαφορετική προσέγγιση της Toyota

"Οι πελάτες της Tesla είναι, για να το θέσω απλά, άτομα με υψηλό εισόδημα και πολλοί από αυτούς είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για νέα και καλά πράγματα, γι' αυτό και τα προϊόντα τους έχουν επιτυχία σε αυτό το τμήμα της αγοράς", δήλωσε ο Kotera σε συνέντευξή του στο Reuters την Παρασκευή.  Και συνέχισε "Οι πελάτες της Toyota δεν είναι έτσι. Δεν είναι κάποιοι που θα πλήρωναν επιπλέον για μια νέα τεχνολογία. Ψάχνουν για κάτι καλό, αξιόπιστο και φθηνό".

Εδώ παρατηρούμε ότι η Toyota θέλει να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα προσέγγιση με διαφορετικό τρόπο. Δεν την ενδιαφέρει να αδειάσει την τσέπη του υποψήφιου χρήστη ενός Toyota αλλά να παρέχει φθηνότερο αυτοκίνητο, με την δυνατότητα όμως να αποκτήσει χαρακτηριστικά που βρίσκεις σε πιο premium εκδόσεις ή μοντέλα. Ίσως να εκτίμησε μια τοποθέτηση του επικεφαλής της Dacia πριν από λίγο καιρό όταν τόνισε ότι δεν βρίσκει τον λόγο να βάζει η φίρμα εξοπλισμό -και να ανεβάζει το κόστος- που οι οδηγοί απενεργοποιούν όταν μπαίνουν μέσα π.χ. το lane assist. 

Best of Network