Twitter: Γιατί οι εταιρείες αυτοκινήτου δεν βάζουν πλέον διαφήμιση

Εδώ και μερικές μέρες, το Twitter έχει περάσει στα χέρια του Elon Musk της Tesla, γεγονός που όπως είναι λογικό, προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις στον χώρο του αυτοκινήτου.

twitter logo

Πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι δυνατότητες που παρέχει για την προβολή προϊόντων, αλλά και πάσης φύσεως τοποθετήσεων από πλευράς εταιρειών αυτοκινήτων, είναι αμέτρητες. Όμως πλέον, βρίσκεται στα χέρια ενός από τους κυριότερους ανταγωνιστές τους. Η απόκτηση του Twitter από τον Elon Musk, ήταν λογικό να προκαλέσει αντιδράσεις και να οδηγήσει τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου, να επαναξιολογήσουν τη στάση τους απέναντι στο μέσο.

Ας δούμε ποιες ήταν οι πρώτες αντιδράσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών στην είδηση της εξαγοράς του Twitter από τον Musk.

Πώς αντιδρούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες

VW Group: Ο Όμιλος δήλωσε ότι συνέστησε στις μάρκες του να διακόψουν την πληρωμένη διαφήμιση στο Twitter μέχρι νεωτέρας, στον απόηχο της εξαγοράς του Musk. "Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την εξέλιξή της", ανέφερε η VW σε ανακοίνωσή της.

Ford: Εκπρόσωπος της Ford, δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC, ότι η εταιρεία δεν διαφημίζεται επί του παρόντος στην πλατφόρμα του Twitter, κάτι που δεν έκανε ακόμη και πριν από τη συμφωνία του Musk.

General Motors: Η μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε στις 28 Οκτωβρίου ότι σταμάτησε προσωρινά την πληρωμένη διαφήμιση στο Twitter, μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς του από τον Musk. Η GM δήλωσε ότι "συνεργάζεται με το Twitter για να κατανοήσει την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα ιδιοκτησία του. Όπως είναι η συνήθης τακτική των επιχειρήσεων όταν συμβαίνει μια σημαντική αλλαγή σε μια πλατφόρμα μέσων ενημέρωσης, έχουμε προσωρινά διακόψει την πληρωμένη διαφήμισή μας".

Stellantis: Ο Όμιλος ανακοίνωσε ότι παρακολουθεί όλα τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που αφορούν τις μάρκες της και θα συνεχίσει να το κάνει ακόμη και μετά τη νέα ηγεσία στο Twitter, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως θα βρίσκεται "σε εγρήγορση".

Honda Αμερικής: Το αμερικανικό παράρτημα της Honda Motor Co. ανακοίνωσε στις 4 Νοεμβρίου πως: "Έχουμε διαφημιστεί στο Twitter στο παρελθόν και αξιολογούμε συνεχώς την επί πληρωμή στρατηγική μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή τη στιγμή, το Twitter δεν αποτελεί μέρος του πλάνου μας".

Κάποιοι παρακολουθούν "προσεκτικά"

Nissan: Η εταιρεία αρνήθηκε να σχολιάσει συγκεκριμένα τη διαφήμιση στο Twitter, αλλά εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι "η Nissan θα αξιολογεί και θα προσαρμόζει τακτικά τις διαφημιστικές τις ενέργειες, όσον αφορά τον τρόπο και το πού παρουσιάζει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, ώστε να επικοινωνήσει καλύτερα με τους καταναλωτές".

Hyundai: Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε στις 31 Οκτωβρίου ότι "παρακολουθεί προσεκτικά τις όποιες αλλαγές στο Twitter, όπως κάνει με όλες τις πλατφόρμες μάρκετινγκ, προκειμένου να διασφαλίσει ότι παραμένει κατάλληλο πεδίο για την στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας της".

Τέλος η Toyota, δεν έχει μέχρι στιγμής τοποθετηθεί, παρά το γεγονός ότι αρκετά μέσα έχουν επιχειρήσει να πάρουν μια απάντηση από επίσημα χείλη, αναφορικά με την στάση που θα κρατήσει η No.1 ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.

Best of Network