Αυτό το Audi R8 V10 GT είναι το τελευταίο θερμικό

Γνωρίζοντας πως ο διάδοχος του Audi R8 θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αυτό το Audi R8 V10 GT αποκτά ξεχωριστή σημασία ως αποχαιρετιστήριο

Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD
Audi R8 V10 GT RWD

Ο V10 κινητήρας των 5.2 lt της Audi δεν είναι μια τυχαία περίπτωση στην αυτοκίνηση. Πρόκειται για έναν από τους πιο αποδοτικούς και πιο διαθέσιμους σε παραμετροποίηση, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να αποτελεί κινητήριο δύναμη σε μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων (συνήθως supercars) από τον όμιλο. Το Audi R8 V10 GT που ανακοινώθηκε τώρα, είναι το κύκνειο άσμα του, ως το τελευταίο R8 με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Audi R8 V10 GT RWD
Η Audi έχει επιβεβαιώσει ότι ο διάδοχος του R8 θα είναι ένα "διαστημικό" e-tron με μπαταρία, άρα τι καλύτερο για μια επετειακή έκδοση με εορταστικό χαρακτήρα για τον διάσημο ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποχαιρετάμε; Μάλιστα για να γίνει ακόμη πιο έντονος ο χαρακτήρας αυτός η Audi δημιουργεί μια παιχνιδομηχανή, πιθανώς για λίγους ικανούς και  σίγουρα για χώρους όπως οι πίστες. 

Μηχάνημα διασκέδασης

Audi R8 V10 GT RWD

Τι εννοούμε; Πως στο Audi R8 V10 GT έχει προστεθεί σε αυτή τη φάση της ύπαρξής του το RWD. Το οποίο φυσικά καταλαβαίνεις πως σημαίνει ότι η δύναμη του κινητήρα μεταφέρεται στον πίσω άξονα. Με βάση αυτό αξίζει να ενημερωθείς για δύο επιμέρους στοιχεία. Το πρώτο είναι πως η δύναμη αυτή είναι αυξημένη όσο ποτέ. Δηλαδή οι 620 ίπποι του Audi R8 V10 GT RWD είναι οι περισσότεροι με τους οποίους έχει εφοδιάσει ποτέ αυτοκίνητο με κίνηση στον πίσω άξονα, η Audi. 

Διαφορικό για παιχνίδι 

Audi R8 V10 GT RWD

Η άλλη σημαντική πληροφορία έχει να κάνει με το γεγονός πως η Audi αφού έκανε αυτή την υπέρβαση με την ιπποδύναμη, αποφάσισε να τη συνδυάσει και με τη δυνατότητα εκμετάλλευσης της στον πίσω άξονα. Έτσι τοποθέτησε ένα ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση, διαφορικό με επτά level λειτουργίας. Ελέγχου της πλαγιολίσθησης δηλαδή, καθώς οι επτά αυτές βαθμίδες θα επιτρέπουν όλο και περισσότερο ξεκόλλημα της ουράς, προκειμένου η οδηγική εμπειρία του τελευταίου Audi R8 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, να είναι ξεχωριστή. 

Περιορισμένη παραγωγή 

Audi R8 V10 GT RWD

Όπως και στην περίπτωση του απλού Audi R8 που ολοκλήρωσε την πορεία του πριν από λίγο καιρό, έτσι και τώρα το Audi R8 V10 GT RWD θα κυκλοφορήσει σε 33 αντίγραφα. Η Audi για να δώσει ακόμη μεγαλύτερη αξία στην συλλεκτική που θα έχουν αυτομάτως τα συγκεκριμένα αντίγραφα θα έχει και τη σχετική αρίθμηση στην κεντρική κονσόλα.

Audi R8 V10 GT RWD

Από εκεί και πέρα τα καθίσματα τύπου μπάκετ, η αντιστρεπτική μπάρα από ανθρακονήματα και οι νέες σφυρήλατες ζάντες έχουν ως αποτέλεσμα 20 κιλά εξοικονόμησης βάρους, τα οποία μπορεί να μην είναι πολλά, αλλά ξέρεις κάτι, το συγκεκριμένο R8 ζυγίζει με αυτά και αυτά, 1.570kg και η BMW θεωρεί πως τα 1.625 kg αυτής της M4 συνιστούσαν ικανοποιητικό λόγο να την ονομάσει CSL, δηλαδή Competition Sport Lightweight

Audi R8 V10 GT RWD

Ως πισωκίνητο, δεν έχει και την καλύτερη εκκίνηση από στάση, ως εκ τούτου για το 0-100 km/h χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα, που είναι μόλις και μετά βίας μια τιμή αντάξια ενός επετειακού supercar στην εποχή μας. 

Εμφάνιση 

Audi R8 V10 GT RWD

Για να διαφοροποιηθεί το νέο Audi R8 V10 GT RWD από τα υπόλοιπα μοντέλα, είναι εξοπλισμένο με ορισμένα ειδικά στοιχεία για την συγκεκριμένη έκδοση. Χαρακτηριστικότερα από αυτά είναι οι μαύρες λεπτομέρειες όπου αναγράφεται το "R8 GT" και το Aero Kit, το οποίο περιλαμβάνει το μπροστινό splitter, τα μικρά εμπρός φτερά, τα αεροδυναμικά skirts στο πλάι του αμαξώματος, ένα διαχύτη και μία μεγάλη αεροτομή εφοδιασμένη με ανάρτηση. 

Το Audi R8 V10 GT RWD θα είναι διαθέσιμο το 2023 και η τιμή του θα είναι 225.000 €.

Στο video παρακάτω η Audi αποφάσισε να δώσει μια πιο αυτοκινητική διάσταση στο ASMR στο YouTube, παρουσιάζοντας το αυτοκίνητο. Βάλε ακουστικά και απόλαυσέ το.   


 

Best of Network